فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مهم ترین عناوین مطبوعات ورزشی امروز سه شنبه ۳ دی ماه

مهم ترین عناوین مطبوعات ورزشی امروز  

مهم ترین عناوین مطبوعات ورزشی امروز سه شنبه ۳ دی ماه به شرح زیر می باشد:

*ایران ورزشی
حاج علی مرد اول تمرین
دایی: تا به مقصودم نرسم دست بردار نیستم
کاظمیان اصلاً درباره تیم ملی حرف نمی زنم
نکونام از سیگاندا متشکرم
خودروی پاشازاده متوقف شد
واعظی: رقبایم در تیم ملی علیه من سمپاشی می کنند
*توپ ورزشی
فدراسیون : استقلال – پرسپولیس باید بازی کنند!
استانداری:دربی ۶۶ برگزار نمی شود
درگیری فیزیکی دایی در میرداماد!
سعداوی دستیار پیروانی شد
کشتی عزادار شد
استاد لطیف هم رفت
*خبرورزشی
دایی:مدت ها ست کفاشیان را ندیدم!
هرکس بگوید تیم ملی مشکل ندارد دروغ گفته
احتمال لغو دربی۶۶ قوت گرفت!
یک استقلالی سرمربی تیم فوتسال می شود!
راه پر پیچ و خم تیم ملی تا گالیسیا بی خاصیت ترین پرواز تیم ملی
شکایت باشگاه کوثر از دی کارمو به فیفا
*۹۰
سازمان لیگ: اعتراض وارد نیست ، دربی همان ۲۵ بهمن!
دایی: فعلاً به مایلی کهن و سایپا فکر نمی کنم
شیث: شاید دایی با من مشکل شخصی دارد، هم از پیروز بهترم هم از بنگر!
پیروانی : یک دستیار خارجی و یک ایرانی هم لازم دارم
نکونام: اصلاً به سقوط اوساسونا فکر نمی کنم
قله نویی: استقلال ۷۰ درصدی شد
تعجب ترک ها از پرتاب های علیزاده
*دنیای فوتبال
خلیلی: بهترین هدیه تولدم بازی در دربی ست
پرسپولیس در وضعیت آخر، صلح به جای جنگ!
دایی همه چیز را تکذیب کرد
پرونده فرهاد کاظمی مختومه شد
*هدف
عزیزمحمدی: توجهی به اعتراض استقلال نداریم
نیکبخت: با دایی برای بازگشت به تیم ملی صحبت نمی کنم
قلعه نویی دوباره جریمه نقدی شد
دایی: بامشکلات می سازم و می مانم
*البرز ورزشی
اجلاس ۱+۲ برای تعیین سرنوشت پرسپولیس
پروین: روی نیمکت نمی نشینم
شاهرخ بیانی : تاج بهترین مدیر فوتبالی بعد از انقلاب است
دایی: هر وقت رفتنی شدم خودم می گویم
*روز ورزش
این مهدی تقوی قهرمان جهان می شود
باشگاه عسگری محمدیان انتقام گاز از راه آهن گرفت
صنایع همدان شانس آورد که نباخت
مرد کشتی ایستاده مرد
*جهان فوتبال
مخالفت دایی با زمان برگزاری دربی
تمرکز را از تیم ملی نگیرید
عابدزاده : شخصی به نام علیپور نمیشناسم
سعیدلو فردا رسماً معرفی می شود
قلعه نویی در جواب اعتراض بازیکنان: شرمنده ام
نیکبخت: هیچ صحبتی با دایی ندارم
پیروانی در تمرین پرسپولیس مانع درگیری شد
مجیدی: هیچ تیمی مرا نمی خواهد
استقلالی ها با جیب خالی در ترکیه پرسه می زنند!
*ابرار ورزشی
دایی: به موضوعات کوچک فکر نمی کنم
نعیم سعداوی: از پیشکسوتان پرسپولیس رخصت می گیرم
پیروانی : با حضور سعداوی پرسپولیس را به موفقیت می رسانم
رحمان رضایی: نبم نگاهی به تیم ملی دارم  

                            برای دیدن بقیه اخبار در قسمت عنوان

                          آخرین یادداشتها روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد