فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

در شرح احوال نابغه‌ای به نام کفاشیان!

 

فوتبال روز: اینکه در یکی از پرماجراترین هفته‌های فوتبال ایران، مجبور بودیم سه ساعت زل بزنیم به صفحه رسانه به اصطلاح ملی(!) و تا سپیده سحر گله‌گذاری‌های تکراری و کاملا شخصی دایی را ببینیم و عذاب بکشیم، اگر هیچ سودی نیست، دست کم این منفعت را به دنبال داشت که مردم فوتبالدوست ایران توانستند یک بار دیگر با زوایای منحصر به فرد و استثنایی نابغه‌ای به اسم علی کفاشیان آشنا شوند و احتمالا دوباره به یاد بیاورند که چرا حال و روز کنونی فوتبال ایران، تا به این حد آشفته و نابه‌سامان است!

ادامه مطلب ...

پاسخ محکم باشگاه استقلال به متلک‌های امیرحسین صادقی

 

فوتبال روز:از قدیم گفته‌اند سالی که نکوست از بهارش پیداست... و این ضرب‌المثل در مورد امیرحسین صادقی کاملا صدق می‌کند و او بی‌شک بدترین فصل فوتبالش طی سال‌های اخیر را شروع کرده است. با نگاهی به اتفاقات یک ماه گذشته و پس از آن اتفاقات بازی اخیر (برابر پیکان) و در نهایت عواقب این رفتارش به وضوح می‌توان دریافت که فصول بعدی امسال صادقی که بهار چندان مطلوبی نداشته به مراتب سخت‌تر از قبل پیگیری خواهد شد.

ادامه مطلب ...

یادداشتی در دفاع از علی دایی- به شهریاراحترام بگذارید

 

فوتبال روز:سالها و سالهاست افرادی که نه تنها کوچکترین افتخاری برای فوتبال این مملکت کسب نکرده اند، ساعت ها و ساعت ها زمان برنامه های ورزشی را اشغال کرده و مشتی دروغ و حرفهای بی مصرف را به خورد ما داده و ما هیچ گاه اعتراض نکرده ایم، اما اکنون به این معترضیم که چرا دو ساعت به علی دایی که بزرگترین افتخارات را کسب کرده و بزرگترین خدمات را به فوتبال ملی ما داشته، وقت داده شده تا حرفهایی را با سند و مدرک به آنهایی که واقعا تشنه دانستن حقیقت هستند برزبان بیاورد

ادامه مطلب ...

قرارداد پرسپولیس با اوساله فسخ شد

 

فوتبال روز: بازیکن و مهاجم بورکینافاسویی پرسپولیس صبح امروز قرارداد خود را با امضای توافقنامه‌ای فسخ کرد و پاسپورتش را گرفت.

ادامه مطلب ...

برنامه پخش مستقیم مسابقات فوتبال از شبکه سه

 

فوتبال روز:پخش مستقیم مسابقات فوتبال لیگ برتر و باشگاه‌های اروپایی طی هفته جاری با پخش پنج دیدار در شبکه سه ادامه خواهد یافت. 

ادامه مطلب ...

آیت‌الهی: علی دایی می‌تواند به فیفا شکایت کند

 

فوتبال روز:عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: علی دایی اگر رای کمیته استیناف را قبول ندارد، می‌تواند به فیفا مراجعه کند.

ادامه مطلب ...

شایعات به حقیقت پیوست:واعظ آشتیانی و مهریزی در هیئت مدیره استیل

 

فوتبال روز:دو مدیرعامل فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران غیرمستقیم به صحنه بازگشتند.

ادامه مطلب ...

راز تساوی دو سال پیش مقابل امارات؛فرار دو ملی پوش سرشناس از اردو

 

فوتبال روز:علی دایی در برنامه نود پنج شنبه شب به برخی از دلایل ناکامی تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی اشاره کرد و از جمله تساوی مقابل امارات در همان بازی که سید مهدی رحمتی ستاره تیم ملی شد 

ادامه مطلب ...

دادرس:مایلی کهن دوست نداشت ایران به جام جهانی صعود کند

 

فوتبال روز:حملات تند محمد مایلی کهن در پایان بازی با ملوان این‌بار مهدی دادرس ومدیرعامل سابق تیم‌های سایپا و پیکان را هدف قرار داد.

ادامه مطلب ...

بررسی تاریخچه اخراج‌های اخلاقی فوتبال باشگاهی ایران

 

فوتبال روز:درباره نحوه اخراج علی کریمی حرف و سخن‌های بسیاری مطرح شده است. به هر حال تجربه نشان داده کریمی برمی‌گردد یا برش‌می‌گردانند، اما آنچه درباره علی کریمی به میان آمده تنها به خاطر اخراج یک بازیکن 32 ساله و محرومیت او از فوتبال نیست، بلکه برای نخستین‌بار است که جریان اخلاقی یک فوتبالیست از حریم اخلاقیات متوسط جامعه گذشته و وارد فضای واجبات دن شده است.

ادامه مطلب ...

انصاریان: آجورلو گمان می‌کند مرجع تقلید است که حکم می‌دهد؟

 

فوتبال روز:علی انصاریان، همبازی سابق علی کریمی از اتهام باشگاه استیل‌آذین به شماره هشت دلخور است.

ادامه مطلب ...

شایعه کاملا جدی: دایی و کریمی با هم آشتی می‌کنند

 

فوتبال روز:اختلاف آجورلو و علی کریمی اگرچه رابطه این دو را خراب کرده است اما گویا این اتفاق در حال رقم زدن اتفاقی بزرگ است و دو بازیکن بزرگ تاریخ فوتبال ایران در یک قدمی آشتی با یکدیگر قرار دارند.

ادامه مطلب ...

اعتراض برهانی به نیمکت‌نشینی در رختکن

 

فوتبال روز:آرش برهانی پس از مدت‌ها و پشت سرگذاشتن مصدومیت در لیست 18نفره استقلال حضور پیدا کرد اما روی نیمکت نشست و این نیمکت‌نشینی حاشیه‌هایی را به همراه داشت.

ادامه مطلب ...

حاشیه بازی پرسپولیس و راه آهن

 
فوتبال روز:استیلی و قطبی پس از رویارویی با یکدیگر در قسمت VIP ورزشگاه آزادی با هم، دیده بوسی کردند. این دو لحظاتی هم با حبیب کاشانی که در فاصله کمی از آنها نشسته بود خوش وبش کردند

ادامه مطلب ...