فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جایزه‌ ویژه‌ علی آبادی برای رحمتی

  

به گزارش ایسنا ، سید رحمتی دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان در مقابل امارات یکی از بهترین چهره های میدان بود تا با واکنش های عالی خود چندین موقعیت خوب را از مهاجمان حریف بگیرد. رحمتی همچنین در این بازی با رعایت نکات اخلاقی و ارزشی چهره ای ویژه به عملکرد خود داد تا در پایان نیز خدای بزرگ را از بابت تساوی خارج از خانه در یک بازی سخت و فشرده شکر کند.

محمد علی آبادی به پاس درخشش رحمتی مبلغ 50 میلیون ریال به وی اختصاص داد.

در پایان این بازی سید مهدی رحمتی بعنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. در این دیدار تیم ملی فوتبال ایران با درخشش رحمتی و کریم باقری به تساوی 1 بر 1 با امارات رسید تا با 5 امتیاز بعد از کره جنوبی 7 امتیازی در رده دوم جدول قرار بگیرد

قطبی برای بازگشت به پرسپولیس 48 ساعت فرصت دارد .

 

به گزارش خبرگزاری فارس، داریوش مصطفوی با حضور در محل تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افشین قطبی درخواستی مبنی بر استعفا به هیئت مدیره ارائه کرد که هیچکدام از اعضا آن را امضا نکردند.
وی افزود: مشکل اقطبی این بود که ما بندی از قراردادهای او را عملی نکردیم که واقعا برایم جای تعجب دارد چون ما به ریزترین موارد نیز عمل کرده و از لحاظ مالی نیز تمامی حق و حقوق وی را به موقع پرداخت کردیم، چراکه می خواستیم در تیم بماند.
مصطفوی ادامه داد: قطبی دوست داشت از ایران برود و مایل به این کار بود. جلسات متعددی با وی داشتم؛ اما موفق به تغییر نظرش نشدم. به هر حال در شرایط فعلی وی 48 ساعت فرصت دارد تا پاسخ نهایی خود را اعلام کند.
مصطفوی خاطرنشان کرد: شب گذشته از ساعت 7 لی 11 با اعضای هیئت مدیره گفت و گو کردیم و همچنین از ساعت یک الی سه بامداد امرو نیز دوباره جلسه برگزار کردیم و به این نتیجه رسدیم که افشین پیروانی موقتا جانشین قطبی شود.
مصطفوی خاطرنشان کرد: هیچ فردی به کادر فنی پرسپولیس اضافه نخواهد شد. امیدوارم زحمات قطبی در ایران نادیده گرفته نشود، چون او یک اسطوره برای پرسپولیس بود.
مدیر عامل پرسپولیس در پایان یادآور شد: به قطبی گفتم بعد از بازی با پیکان چندروز به استراحت برود و بعد نظر خود را اعلام کند؛ اما متاسفانه سه روز قبل استعفای خود را اعلام کرد و اصرار داشت پرسپولیس را ترک کند.

امضای قرار داد صدا و سیما و فدراسیون فوتبال

به گزارش شبکه خبر ، این قرارداد را حسن تقدس نژاد، معاون مالی اداری سازمان صدا و سیما و علی کفاشیان ،رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان امضا کردند.
با امضای این قرارداد مشکل مربوط به تبلیغات در میادین ورزشی به هنگام برگزاری مسابقات و حق پخش تلویزیونی به عنوان یکی از موارد مورد تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا برطرف شده است.
براساس یکی از بندهای این یادداشت تفاهم مبلغ 10 میلیارد تومان برای مدت سه سال درآمد ناشی از تبلیغات دور زمین به فدراسیون فوتبال تعلق خواهد گرفت.
با امضای این تفاهم نامه چهار سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا تثبیت خواهد شد.
علی کفاشیان در سفر پنجم آذر خود به شهر شانگهای چین نتیجه  این قرارداد را به مسئولان ای اف سی ارائه خواهد کرد .

اعلام نهایی کاندیدای بهترین داور، بازیکن جوان و زن فوتبال آسیا

به گزارش ایسنا ، یوئییچی نیشیمورا از ژاپن، موهد صالح سوبخیدین از مالزی و روشان ایرماتوف از ازبکستان سه نامزد بهترین داور سال آسیا شدند.

در بخش کمک داور سال نیز بهادیر کوچکاروف از قرقیزستان، تمام حمدون از سوریه و عبدوخمیدولو رسولوف از ازبکستان نامزد نهایی نام گرفتند.

معرفی سه نامزد نهایی بهترین جوان آسیا

احمد خلیل اماراتی و شرزودیک ازبکستانی در کنار لی جونگ هو در فهرست نامزدان نهایی بازیکن جوان سال آسیا قرار گرفتند.

خلیل که MVP بازیهای جوانان آسیا را در عربستان بدست آورد در قهرمانی تیمش نقشی کلیدی داشت.

کریموف نیز یکی از بازیکنان موثر ازبکستان بود که علیرغم همه تلاش هایش نتوانست با تیمش به قهرمانی برسد تا آنها روی سکوی دوم جوانان آسیا بایستند.

لی هم بهترین بازیکن قهرمانی نوجوانان آسیا بود که همراه با کره جنوبی از ایران شکست خوردند و نایب قهرمان شدند.

سه نامزد زن فوتبال آسیا

مراسم زنان سال آسیا نه تنها مراسمی برای تشویق فوتبال زنان در این قاره است بلکه جایی برای نمایش بهترین ها ی جهان هم به حساب می آید.

هر سه نامزد بهترین بازیکن زن سال روی این مسئله اتفاق نظر دارند.«آیا میاما» و «هوماره ساوا» از ژاپن و «ری کوم سوک» از کره شمالی نامزد بهترین بازیکن امسال هستند که این آخری سال گذشته توانست جایزه اول را هم بدست آورد.

«ری» که با کره شمالی در ماه جون گذشته در ویتنام به قهرمانی آسیا رسید می گوید توانایی زنان آسیا در فوتبال جهان سطح بسیار بالایی دارد.

«تیم کره شمالی امسال نمایش موفقی داشت چون ما قهرمان آسیا شده بودیم. همه طرفداران فوتبال زنان می دانند که پیشرفت در آسیا چه سرعتی دارد و از فعالیت زنان در این قاره تقدیر می کنند».

«ساوا» هم که با ژاپن به مقام چهارم المپیک رسیده می گوید:«فکر می کنم تیم های آسیایی به سادگی می توانند با قدرت های جهانی زنان فوتبال رقابت کنند».

«استاندارد فوتبال زنان آسیا نسبت به چند سال قبل بالاتر آمده و فکر می کنم این روند همینطور ادامه خواهد داشت».

«آیا میاما» 23 ساله ژاپنی نیز که علیرغم سنش تجربه بالایی دارد می گوید:«در کارهای تیمی ما بهتر از قبل شده ایم و به نظرم هنوز جای پیشرفت زیادی داریم».

مراسم بهترین های سال 2008 روز 25 نوامبر – 5 آذر در شهر شانگهای برگزار می شود و نفرات نهایی در این مراسم اعلام خواهند شد.

مهمترین عناوین مطبوعات ورزشی امروز

مهمترین عناوین مطبوعات ورزشی امروز

مهمترین عناوین مطبوعات ورزشی امروز پنجشنبه ۳۰ آبان ماه به شرح زیر است:
*ایران ورزشی
فرار امپراطور
واعظ آشتیانی: در استعفای قطبی صداقت موج می زد
مدیون رحمتی،ممنون کریم
استیلی: حاضرم سرمربی پرسپولیس شوم
پیروانی: من هم قول قهرمانی می دهم
مصطفوی:بدون قطبی چیزی از فوتبالمان کم نمی شود
*هدف:
چه بازگشتی آقا کریم
پایان ناگهانی عصر امپراطور
پیروانی: قول می دهم هر سه جام را بگیریم
*روز ورزش:
شکست دیپلماسی کشتی
رییس فدراسیون در تناقض گویی هم رکورددار است
لایق: بلاتکلیفی و بی تفاوتی کشتی را نابود می کند
*ابرار ورزشی:
کریم باقری حق امارات را خورد
قطبی هفته پیش استعفا کرد دیروز کناره گیری کرد
قطبی: نه به پرسپولیس برمی گردم ، نه به فوتبال ایران
کره جنوبی با ۷ امتیاز صدرنشین
*نود:
بازگشت باشکوه آقا کریم
بی خداحافظی رفت بی معرفت
داور پنالتی ایران را خورد
قطبی:خنجر به قلبم زدم و رفتم
*البرز ورزشی:
شانس آوردیم همین
یاشاسین کاپیتان
قلعه نوعی: قطبی مربی ارزشمندی است
*خبر ورزشی:
ایران فقط یک تیم داشت،رحمتی
مصطفوی: قطبی علیه ما دسیسه کرد
قلعه نویی از رفتن قطبی ناراحتم
بازگشت کاپیتان بایک گل حیاتی
*پیروزی:
استیلی: سال قبل خیلی سعی کردیم قطبی به اینجا نرسد
هدایتی: می خواهم پرسپولیس بخرم
تیم ملی با گل آقا کریم آقا ماند
دایی: از مشکلات داخلی ضربه می خوریم

بوناچیچ: برای کار در ایران گزینه اولم پرسپولیس است.

بوناچیچ: برای کار در ایران گزینه اولم پرسپولیس است.

لوکا بوناچیچ سرمربی تیم النصر امارات با رد نکردن احتمال حضورش درکادر فنی تیم پرسپولیس گزینه اول خود برای کار در ایران را سرمربیگری این تیم عنوان کرد. وی گفت: در حال حاضر با چند پیشنهاد برای فعالیت در لیگ برتر ایران مواجه هستم اما با توجه به شرایط و محبوبیت تیم پرسپولیس در لیگ ایران که قهرمان فصل گذشته شده و حضورش در لیگ قهرمانان آسیا، اولویت اول من برای سرمربیگری در این کشور تیم پرسپولیس خواهد بود چرا که من تجربه هدایت تیم سپاهان در آسیا را دارم و این تیم را به عنوان نایب قهرمانی در آن مسابقات رساندم. وی که در حال حاضر در باشگاه النصر امارات فعالیت می کند در این ارتباط اضافه کرد: فعلا در خدمت این تیم هستم و به قراردادم با این باشگاه نیز احترام می گذارم. در این بین اگر مدیران پرسپولیس خواهان حضورم در این تیم هستند باید برای جلب رضایت مسئولان النصر با این باشگاه مذاکره کنند.لوکا بوناچیچ در پایان اضافه کرد: مدیر برنامه هایم در حال حاضر در تهران حضور دارد و پیگیر کارهای من است.

گزارش تمرین پرسپولیس

گزارش تمرین پرسپولیس

قطبی هو شد، پیروانی تشویق
تمرین روز گذشته پرسپولیس که قرار بود ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه اکباتان برگزار شود، تحت تاثیر استعفا و کناره گیری افشین قطبی و در حضور کلیه اعضای هیات مدیره ساعت ۱۱ استارت خورد.
جلسه ۲۰ دقیقه ای مصطفوی با بازیکنان
پیش از شروع تمرین داریوش مصطفوی حدود ۲۰ دقیقه برای بازیکنان در رختکن صحبت و دلایل استعفای قطبی را برای آنها بازگو کرد. مصطفوی از بازیکنان خواست تا این موضوع را فراموش کرده و به فکر بازی با پیکان باشند و همچنین فعلاً از انجام هر گونه مصاحبه خودداری کنند.
پیروانی سرمربی شد
مصطفوی اعلام کرد با اتفاق رخ داده افشین پیروانی سرمربی تیم است و حرف اول و آخر را او خواهد زد و وظیفه بازیکنان است که از او اطاعت کنند.
فراخوان باشگاه برای لیدرها
صبح روز گذشته با انتشار خبر رفتن قطبی از ایران، باشگاه از لیدرها خواست تا در باشگاه جمع شوند. مصطفوی از لیدرها خواست تا از هوادارانی که می شناسند دعوت کنند تا در تمرین امروز حاضر شوند. حدود ۳۰۰ تماشاگر نظاره گر تمرین سرخپوشان بودند. آنها تنها به تشویق مصطفوی و پیروانی پرداختند و علیه قطبی شعار دادند. در ادامه لیدرهای هدایتی در محل حاضر شدند و بر سر تشویق برخی از اعضای هیات مدیره درگیری با یکدیگر پیدا کردند. این درگیری لفظی در ادامه به درگیری فیزیکی انجامید که با دخالت حراست موضوع تمام شد.
اعضای هیات مدیره با خبرنگاران و هواداران گفت و گو کردند
حسین هدایتی، محمد آخوندی محمدحسین نژادفلاح و مجید فرخزادی دیگر اعضای هیات مدیره بودند که دقایقی به سوالات خبرنگاران و هواداران حاضر جواب دادند. آنها اعلام کردند تمام سعی خود را می کنند تا قطبی را به تیم برگردانند که این حرف با واکنش هواداران مواجه شد. هواداران از مسئولان خواستند تا دیگر قطبی به پرسپولیس باز نگردد و باشگاه در این راستا اقدام نکند.
درگیری حراست با دوربین های تلویزیونی و لیدرها
تعداد زیادی دوربین از شبکه های مختلف در تمرین حاضر بودند که حراست با ورود آنها به زمین مخالفت می کرد. این حرکت باعث شد تا درگیری بین آنها به وجود بیاید در ادامه نیز حراست طی چند برخورد با لیدرها درگیر شد چرا که معتقد بود جو را بر هم می زنند.
استاداسدی، دستیار پیروانی؟
استاداسدی بازیکن سال های گذشته تیم ملی ۲ روزی است در تمرینات پرسپولیس حاضر می شود، حضور او و رفتن قطبی از پرسپولیس این شائبه را برای هواداران به وجود آورده است که قرار است استاداسدی دستیار پیروانی در تیم شود و این شایعه در بین هواداران به گوش می رسید.
شرح تمرین
بازیکنان زیر نظر کماسی به دویدن و انجام حرکات کششی پرداختند و بعد از آن طبق برنامه پیروانی، سرخپوشان با پاسکاری و سانتر از جناحین و ضربه به سمت دروازه تمرینات را پیگیری کردند. در پایان بازیکنان به انجام فوتبال دستگرمی مشغول شدند.
نیکبخت شارژتر از همیشه
علیرضا نیکبخت بازیکن ملی پوش پرسپولیس که به خاطر اتفاقات افتاده با رای کمیته انضباطی ۲ سال از همراهی تیم ملی محروم شده بود، روز گذشته با وجود این اتفاق سرحال و شارژتر از همیشه به تمرین پرداخت. خوشحالی او حرف و حدیث های زیادی را به همراه داشت.
این بار افشین پیروانی تشویق شد
تا روز سه شنبه هواداران یک صدا افشین قطبی را تشویق می کردند اما با برکناری او، این بار هواداران افشین پیروانی را تشویق کردند!

گزارش تمرین استقلال

گزارش تمرین استقلال
شعار علیه نیکبخت
شروع تمرین
تمرین استقلال در ورزشگاه شهید دستگردی تهران ساعت ۱۵ و ۵ دقیقه با سخنان ۱۰ دقیقه ای امیر قلعه نویی آغاز شد.
سخنان قلعه نویی در شروع تمرین
سرمربی تیم استقلال در آغاز تمرین آبی پوشان حدود ۱۰ دقیقه در مورد اهمیت بازی با فولاد خوزستان برای بازیکنانش سخن گفت.
مربی زودتر از دیگران آمد
امیر قلعه نویی سرمربی آبی پوشان تهران به همراه دستیارش محمود فکری زودتر از اعضای تیم در محل تمرین حاضر شدند.
صحبت های نظری
علی نظری جویباری سرپرست تیم استقلال در خلال تمرین با بیژن کوشکی، مهرداد فولادی و مهدی امیرآبادی در مورد مسائل مالی این بازیکنان صحبت کرد.
تمرین اختصاصی گلرها
در غیاب وحید طالب لو دروازه بان شماره یک آبی پوشان، دروازه بانان این تیم به تمرین اختصاصی زیرنظر حمید بابازاده مربی گلرهای این تیم پرداختند.
غایب ها
مجتبی جباری که مدتی است از ناحیه زانو تحت مداوا قرار دارد به همراه ملی پوشان غایبان تمرین روز گذشته این تیم بودند. همچنین میلاد نوری به دلیل عمل جراحی از ناحیه گوش با سر و گوش بانداژ شده در تمرین حاضر شد.
حمایت از قطبی از سوی تماشاگران
هوادارانی که خود را برای تماشای تمرین تیم مورد علاقه شان خود را به ورزشگاه شهید دستگردی رسانده بودند در طول تمرین آبی های پایتخت شعارهای کنایه آمیزی را درخصوص حضور قطبی در تمرینات پرسپولیس سر دادند.
شعار طرفداران آبی علیه نیکی
هواداران تیم استقلال تهران در تمرین دیروز این تیم علیرضا نیکبخت را هم از شعارهای خود بی نصیب نگذاشتند و چپ پای تیم پرسپولیس را به باد شعارهای منتقدانه گرفتند.
تمرین مدافعان و مهاجمان
بعد از گرم کردن بازیکنان، مدافعان تیم استقلال زیرنظر فکری و مرفاوی به تمرین پرداختند و مهاجمان این تیم را نیز قلعه نویی شخصاً تمرین داد.
مراحل تمرین و کار با توپ
بازیکنان ۱۰ دقیقه به صورت انفرادی به کار با توپ پرداختند و سپس به ۳ گروه ۸ نفره تقسیم شدند و به تمرین آقا وسط پرداختند.
پاس از جناحین
در تمرین دیروز آبی پوشان پایتخت بازیکنان مدتی را زیرنظر مربیان این تیم به تمرین پاس از جناحین پرداختند.
تمرین با مانع
در لحظاتی از تمرین بازیکنان با استفاده از موانع به تمرینات مختلف حمله به دروازه پرداختند که شوت به سمت دروازه هم جزو این تمرینات بود.
پایان تمرین
آبی پوشان تهرانی پس از یک ساعت تمرین ورزشگاه شهید دستگردی را ترک کردند.

در حاشیه دیدار امارات - ایران

در حاشیه دیدار امارات - ایران 

ورزشگاه خالی بود اما ایرانی ها را راه ندادند
در حالی که بسیاری از ایرانی ها بدون بلیت پشت در ورزشگاه ماندند، جایگاه پشت دروازه خالی بود و اماراتی ها به دلیل شکست در مسابقات اخیر استقبال خوبی از این بازی به عمل نیاوردند.
ساچی به ایتالیا رفت
در حالی که گفته می شد آریگو ساچی این مسابقه را از نزدیک تماشا خواهد کرد اما وی پس از ارائه نظرات خود به کادرفنی امارات، دوبی را به مقصد ایتالیا ترک کرد.
دوربین ها منتظر معدنچی
قبل از شروع مسابقه بیشتر توجه دوربین های عربی به مهرزاد معدنچی بازیکن تیم النصر بود چرا که وی با پیراهن تیم ملی ایران در ورزشگاه باشگاهی خود به مصاف امارات رفت.
حجازی کارشناس دوبی اسپورت شد
ناصر حجازی سرمربی سابق و پیشکسوت استقلال از طرف برنامه دوبی اسپورت به این برنامه تلویزیونی دعوت شده بود تا به عنوان کارشناس ایرانی، بررسی وارزیابی نفرات تیم ملی ایران را برعهده بگیرد. او از آغاز برنامه تا پایان در این برنامه حضور داشت و عملکرد نفر به نفر بازیکنان را مورد ارزیابی قرار داد.
اسکوربورد خراب بود
در طول ۹۰ دقیقه این مسابقه اسکوربورد و ورزشگاه خراب بود و تماشاچیان نیز از اینکه وقت بازی به نمایش درنمی آمد اظهار ناراحتی کردند.
ایرانی ها را زدند
پس از اینکه ایران گل تساوی را به ثمر رساند تماشاچیان ایرانی به خوشحالی پرداختند و همین امر باعث شد تا ماموران امنیتی از کوره در بروند و طرفداران تیم ملی کشورمان را مورد ضرب و شتم قرار دهند. این موضوع تا پایان بازی نیز ادامه داشت.
طالب لو سرپرست بود؟
وحید طالب لو در طول بازی کار سرپرستی تیم ملی را انجام می داد. او در کنار زمین بازیکنان نیمکت نشین را به نشست روی نیمکت هدایت می کرد و در پایان بازی نیز نفرات را به داخل رختکن فرستاد.
اعتراض ایرانی ها
قبل از اینکه کریم باقری گل تساوی را وارد دروازه امارات کند تماشاچیان ایرانی به شدت به عملکرد بازیکنان تیم ملی اعتراض کردند. این اعتراض ها موجب هوشیاری بازیکنان ایران شد و بازی بهتری را از ملی پوشان دیدیم.
تذکر داور به تماشاگران ایرانی
وقتی تماشاگران ایرانی حاضر در ورزشگاه دیدند که داور بازی به خطای دروازه بان امارات روی رضایی اعتقادی ندارد با فریاد نسبت به تصمیم وی اعتراض کردند که در این میان نگاه غضب آلود داور به تماشاگران ایرانی نشان می داد که وی با زبان فارسی آشنا بوده و به همین جهت سعی کرد با نگاه خود و توجه به سوی آنها این موضوع را تذکر دهد.
رحمتی بهترین بازیکن زمین شد
مهدی رحمتی در پایان بازی تیم های امارات و ایران به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. درخشش رحمتی در درون دروازه ایران تاثیر مهمی در کسب تک امتیاز این بازی برای ایران داشت.
اعتراض کادرفنی ایران به داور
همچنین نیمه دوم بازی ایران و امارات نیز با حاشیه هایی همراه بود. پس از آنکه داور مسابقه در لحظات پایان بازی در صحنه ای که داور صحنه مشکوک به پنالتی را تمارض غلامرضا رضایی تشخیص داد، کادر فنی ایران به شدت به اعتراض پرداخت و حتی بهزاد غلامپور وارد زمین شد.
درگیری پلیس امارات با کعبی
درگیری های بین حسین کعبی و اسماعیل مطر مهاجم اماراتی درهمان طول مسابقه به پایان نرسید وپس از سوت پایان بازی هم این ۲ بازیکن به هم پیچیدند و دریکی از همین درگیری ها کعبی هنگام ردشدن از کنار مطر آب دهان به زمین انداخت وهمین موضوع باعث شد که پلیس امارات این عمل کعبی را اهانت به مطر و تیم امارات بداند وباحسین کعبی برخورد کند.
آنالیزور کره در امارات
بازی تیم ملی کشورمان مقابل امارات برای سایر تیم های هم گروه نیز اهمیت داشت و به همین خاطر آنالیزور تیم کره جنوبی برای آنالیزور تیم به امارات آمده بود تا بیشتر و بهتر بتواند تیم ملی کشورمان و امارات را آنالیز کند.
اماراتی ها ناراحت از مطر
هواداران تیم فوتبال امارات در پایان بازی به شدت به عملکرد اسماعیل مطر ستاره تیمشان اعتراض کردند و اعتقاد داشتند وی با فرصت های بسیاری که از دست داده باعث شده تیم امارات برنده نشود.
کعبی پرچم را عملاً شکسته بود
گزارشگر عرب زبان بازی با پخش مکرر صحنه هایی که در آن پرچم کرنر شکسته بود قصد داشت ثابت کند که کعبی به عمد این پرچم را شکسته و این موضوع سهوی نبوده است.

قلعه‌نویی: نباید از ارزش‌های قطبی کم شود.

قلعه‌نویی: نباید از ارزش‌های قطبی کم شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ‌اتفاقی که برای قطبی افتاد برای هر مربی پیش می‌آید و نباید از ارزش‌های او کم شود.
امیر قلعه‌نویی پس از تمرین دیروز در مورد استعفای افشین قطبی اظهار داشت: اجازه بدهید در این رابطه حرفی نزنم؛ اما نظرم این است او مربی با هوش و با دانشی است.
وی افزود: نباید ارزش‌های قطبی را نادیده گرفت. این اتفاق برای همه رخ می‌دهد. رئال مادرید سال گذشته قهرمان اسپانیا شد؛ اما امسال مشکل دارد. قطبی به فوتبال ما کمک‌های زیادی کرد و نباید نادیده گرفته شود.
این مربی در مورد شایعه استعفایش از استقلال تصریح کرد: این موضوع را تکذیب می‌کنم. من به این تیم و مردم دین دارم و تا زمانی که باشگاه من را بخواهد و این هواداران باشند در این تیم هستم.
قلعه‌نویی در باره بازی مقابل فولاد عنوان کرد: هر بازی شرایط خاص خود را دارد. فولاد روند خوبی داشته است و به طور کلی تیم‌های اهوازی می‌توانند همه تیم‌های لیگ را اذیت کنند.
سرمربی ‌آبی‌پوشان ادامه داد: قصد داریم با به کار انداختن خط هافبک حریف، مقابل آنها به برتری برسیم، البته جلالی تیم خوبی ساخته است.
این مربی در باره غیبت جباری افزود: دو ماه قبل هم گفته بودم که باید خط هافبک و فوروارد خود را تقویت کنیم و به این فکر هم بودیم. به همین دلیل رجبی را به برزیل فرستادیم تا بازیکنان خوبی را جذب کند.
قلعه‌نویی در پایان در باره ارتباط با مدیرعامل باشگاه گفت: آشتیانی انسان بسیار صادقی است و از روزی که مسئولیت را برعهده گرفت، به تیم کمک کرده است. مدیرعامل جدید از لحاظ مالی به خوبی بازیکنان را حمایت کرده است و استقلال آینده خوبی با وی دارد.

اخبار اختصاصی از امارات

اخبار اختصاصی از امارات

قطبی تماشاگر بازی ایران و امارات
افشین قطبی سرمربی مستعفی تیم فوتبال پرسپولیس که صبح دیروز به دوبی رسید، دیشب با حضور در ورزشگاه آل مکتوم از نزدیک به تماشای بازی ایران و امارات نشست.
اعتراض به قطبی
تعدادی از هواداران علاقه مند به پرسپولیس که در حال حاضر در دوبی به سر می برند، دیروز اعتراض خود را نسبت به عملکرد افشین قطبی در این تیم ابراز داشتند.تماشاگران خشمگین اعتقاد داشتند که قطبی پرسپولیس و هوادارانش را به بازی گرفته است و هر کاری که دلش می خواهد با این تیم انجام می دهد.
حضور برخی خبرنگاران در هتل حیات
پس از حضور افشین قطبی در امارات و اقامت در محل هتل حیات تعدادی از خبرنگاران حاضر در دوبی برای گفت و گو با سرمربی مستعفی پرسپولیس به سوی هتل حیات رفتند که با واکنش منفی قطبی روبه رو شدند. خبرنگاران ایرانی هرچه در لابی هتل به انتظار قطبی نشستند او نیامد تا آنها هم دست خالی هتل محل اقامت قطبی را ترک کنند.
بازیکن امارات نقره داغ شد
علی عباس هافبک تیم ملی امارات و الاهلی که به دلیل بی انضباطی از اردوی تیم ملی کشورش اخراج شده بود از سوی مسئولان باشگاه الاهلی تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم باشگاهی خود نیز محروم شد.
قول نبی به دایی
مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال سه شنبه شب به پیشنهاد علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال به دوبی آمد تا از نزدیک در جریان امور مربوط به تیم ملی ایران قرار گیرد.نبی پیش از ظهر دیروز جلسه کوتاهی را نیز با دایی برگزار کرد و به او قول های مساعدی را داد.
بلیت ۱۷۵ درهمی
دیروز و به هنگام فروش بلیت بازی امارات و ایران بلیت ۲۵ درهمی تا ۱۷۵ درهم در بازار سیاه بلیت به فروش می رسید. عدم نظارت مناسب بر فروش بلیت باعث شد تا بعضی ها به تعداد زیاد بلیت تهیه کرده و آن را در بازار سیاه بلیت به فروش برسانند.
تمرین سبک
ملی پوشان فوتبال ایران پیش از دیدار با امارات تمرین سبکی را در محل باشگاه ایرانیان انجام دادند. زمان برگزاری این تمرین سبک پیش از ظهر دیروز بود.
عدم وجود پرچم ایران
بر سر در هتل موفنبیک محل اقامت تیم ملی فوتبال ایران در دوبی پرچم همه کشورهای دنیا به چشم می خورد اما نشانی از پرچم ایران در بین آن پرچم ها نیست.

اماراتی‌ها با چشم‌های گریان زمین بازی را ترک کردند.

اماراتی‌ها با چشم‌های گریان زمین بازی را ترک کردند.

بازیکنان تیم ملی امارات پس از تساوی این تیم مقابل ایران،‌ با چشمانی اشک آلود زمین مسابقه را ترک کردند.
مسابقه تیم‌های ملی امارات و ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
امارات تا اواسط نیمه دوم ایران را با نتیجه یک بر صفر شکست داده بود؛ اما با گل کریم باقری بازی را به تساوی کشاند تا اماراتی‌ها همچنان در گروه بی مسابقات بدون کسب پیروزی در قعر جدول حضور داشته باشند.
اماراتی‌ها که با عدم پیروزی مقابل ایران بخت چندانی برای صعود به جام جهانی ندارند، در پایان مسابقه بسیار غمگین بودند و تعدادی از بازیکنان این تیم با چشم‌هایی اشک‌آلود زمین مسابقه را ترک کردند.
*در پایان مسابقه تیم‌های امارات و ایران هواداران اماراتی بلافاصله ورزشگاه النصر را ترک کردند؛ اما ایرانی ها که بیش از ۲ هزار نفر بودند در ورزشگاه مانده و بازیکنان تیم ملی را تشویق کردند.
* وینفرد شفر سرمربی تیم العین هنگامی که علی دایی می خواست وارد سالن نشست مطبوعاتی شود با وی رو به رو شد و احوال پرسی کرده و با گفتن این جمله که "چقدر چاق شده ای" به شوخی با دایی پرداخت.

دایی: کسب تساوی راضی کننده بود، در دفاع از کعبی با پلیس امارات د

دایی: کسب تساوی راضی کننده بود، در دفاع از کعبی با پلیس امارات درگیر شدم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با ابراز رضایت از نتیجه بدست آمده در دیدار برابر امارات گفت: نیمه اول عملکرد بدی داشتیم اما در نیمه دوم توانستیم شکست را با تساوی عوض کنیم.
علی دایی که پس از تساوی یک بر یک امشب تیم ملی فوتبال کشورمان برابر امارات در نشست خبری با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: ما در نیمه اول فوتبال ضعیفی را به نمایش گذاشتیم اما در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم و توانستیم بازی باخته را با تساوی عوض کنیم.
دایی در ادامه با بیان اینکه تیم ملی ایران در آماده و سازی و بازیهای تدارکاتی مشکل دارد خاطر نشان ساخت: این مشکلی است که به تیم ما ضربه می زند و اجازه نمی دهد با شرایطی ایده آل به مصاف حریفان برویم.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که در پایان این دیدار با پلیس امارات درگیری لفظی پیدا کرده بود در این مورد گفت: همه می دانند که من اهل چنین برخوردهایی نیستم اما در این صحنه پلیس امارات به حسین کعبی که بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است توهین کرد و بنده به عنوان سرمربی وظیفه دارم از بازیکنم دفاع کنم.
علی دایی که در نشست خبری با نمایندگان رسانه های گروهی ایرانی و خارجی گفتگو می کرد به انتقاد از مطلب یکی از روزنامه های ورزشی ایران پرداخت و گفت: درست در روز بازی این روزنامه ورزشی با انتشار خبری کذب روحیه بهترین بازیکن مرا خراب کرد. با این شرایط من نمی دانم باید با نیروهای داخلی بجنگم یا با تیم حریف!

تساوی تیم ملی فوتبال ایران برابر امارات

اماراتی ها عمق دفاع ایران را نشانه رفته اند.

تیم ملی فوتبال ایران چهارشنبه شب در مرحله مقدماتی رقابت‌های جام جهانی ‪ ۲۰۱۰‬آفریقای جنوبی برابر تیم امارات به تساوی دست یافت.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که به قضاوت محمد صالح سوبختدین از مالزی و در ورزشگاه آل مکتوم دبی امارات برگزار شد دو تیم در پایان ‪ ۹۰‬دقیقه تلاش به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافتند.

عبدالرحیم جمعه در دقیقه ‪ ۲۰‬برای تیم امارات و کریم باقری در دقیقه ‪۸۱‬ برای تیم ایران گلزنی کردند.

جمعه در این بازی نخستین گل تاریخ تیم ملی امارات برابر ایران را به ثمر رساند.

تیم ملی فوتبال امارات با کسب این نتیجه تساوی، شانس‌های خود را برای راهیابی به جام جهانی آینده از دست داد.

اسامی بازیکنان تیم ایران در این دیدار به شرح زیر بود :
سید مهدی رحمتی، مهدی مهدوی کیا (مجید غلام نژاد از دقیقه ‪ ،(۵۶‬سید جلال حسینی، پیروز قربانی، کریم باقری، ستار زارع ( مهرزاد معدنچی از دقیقه ‪۷۷‬ )، حسین کعبی، جواد نکونام، مسعود شجاعی، غلامرضا رضایی و وحید هاشمیان ( سید مهدی سید صالحی از دقیقه ‪(۷۲‬

تیم ملی فوتبال ایران روز ‪ ۲۳‬بهمن ماه امسال در چهارمین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ‪ ۲۰۱۰‬آفریقای جنوبی در تهران به مصاف تیم کره جنوبی می‌رود.