فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

20 سال قبل هم تیم ملی با خودش بازی می‌کرد اما...

 

فوتبال روز:تیم ملی فوتبال ایران با وجود آن همه تبلیغاتی که بر سر بازی با نیجریه انجام شد نتوانست برابر تیم فوتبال نیجریه بازی کند. اتفاق تلخی که در این فدراسیون کم به وقوع نپیوسته است.

ادامه مطلب ...

معوقه هفته پانزدهم لیگ برتر/ تساوی فولاد و ذوب آهن

  

فوتبال روز:بازی تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ذوب آهن درپایان 90 دقیقه با تساوی به پایان رسید.

ادامه مطلب ...

نتایج جام حذفی/ پیروزی پرسپولیس و تراکتورسازی

 

فوتبال روز:در ادامه رقابتهای جام حذفی باشگاههای ایران تیمهای پرسپولیس و تراکتور سازی با برتری مقابل حریفانشان به مرحله بعد راه یافتند.

ادامه مطلب ...

پیروانی به دایی: شیث را بدهید، غلامی را بگیرید

 

فوتبال روز:گفته می شود افشین پیروانی در صحبتی خصوصی با علی دایی داستان معاوضه این 2 بازیکن را مطرح کرده تا شاید این انتقال در نیم فصل شکل اجرایی به خود بگیرد تا هر دو تیم نقطه ضعف های خود را پوشش دهند.

ادامه مطلب ...

همه اخراجی های یک دهه اخیر پرسپولیس

 

فوتبال روز:شیث رضایی بطور رسمی از پرسپولیس اخراج شد و حالا این مدافع پرحاشیه پرسپولیس باید بدنبال تیم دیگری برای ادامه فوتبالش باشد. این برای دومین بار است که کاپیتان دوم سرخپوشان اخراج را تجربه می کند.

ادامه مطلب ...

نتایج مرحله یک هشتم جام حذفی/پیروزی استقلال و استیل آذین

 

فوتبال روز:از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاههای ایران امروز تیمهای استقلال و استیل آذین با برتری مقابل حریفانشان به مرحله بعد  صعود  کردند .

ادامه مطلب ...

نتایج بازیهای دوستانه/شکست برزیل ،اسپانیا و انگلیس

 

فوتبال روز:در بازیهای دوستانه مهم دنیا دو اتفاق مهم در فوتبال ملی جهان رخ داد و در آن برزیل و اسپانیا برابر آرژانتین و پرتغال تن به شکست دادند.

ادامه مطلب ...

مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال/ملوان فولاد نطنز را شکست داد

 

فوتبال روز:تیم فوتبال ملوان انزلی با نتیجه 3 بر صفر برابر فولاد نطنز به برتری رسید و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

ادامه مطلب ...

نتایج هفته ششم لیگ یک؛ شکست برق شیراز و سپیدرود/ پیروزی سپاسی

 

فوتبال روز:هفته ششم لیگ آزادگان که از دیروز با یک بازی آغاز شده بود، عصر امروز با انجام چند بازی دیگر پیگیری شد و به خاطر حضور چند تیم در جام حذفی، رقابتهای این هفته بطور ناقص برگزار شد.

ادامه مطلب ...

تیم فوتبال امید ایران با غلبه بر عمان حریف ژاپن شد

 

فوتبال روز:تیم فوتبال امید ایران با برتری برابر عمان حریف ژاپن در مرحله نیمه نهایی شد.

ادامه مطلب ...

استیل‌آذین به طور رسمی خواهان جذب مدافع اخراجی پرسپولیس شد

 

فوتبال روز:باشگاه استیل‌آذین با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس خواهان جذب مدافع اخراجی این تیم شد.

ادامه مطلب ...

پرسپولیس در امارات با زسکا مسکو و شاختار دونتسک بازی می کند

 

فوتبال روز:تیم فوتبال پرسپولیس در مدت تعطیلی لیگ برتر در دو تورنمنت در کشورهای ترکیه و امارات شرکت می کند سرخپوشان ابتدا از 12 تا 18 دی ماه در تورنمنت ترکیه حضور می یابند و سپس پس از بازگشت به تهران راهی امارات می شوند.

ادامه مطلب ...

مشروح کامل نشست خبری امروز سرمربی تیم ملی

 

فوتبال روز:سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: حتی اگر قهرمان جام ملت‌ها شویم می‌روم اما ممکن است بعد از چند سال دوباره برگردم.

ادامه مطلب ...

لغو بازی ایران – نیجریه

 

فوتبال روز:فدراسیون فوتبال اعلام کرد که بازی دوستانه ایران مقابل نیجریه لغو شده است. در اطلاعیه‌ای که دقایقی پیش منتشر شد، علت این ماجرا، عدم حضور بازیکنان لژیونر نیجریه عنوان شده است.

ادامه مطلب ...