فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

در برنامه 90 چه گذشت؟/ تعویض های دنیزلی عامل برد پرسپولیس

 

فوتبال روز: هواداران در نظرسنجی برنامه نود علت بازگشت پرسپولیس در دربی 74 را تعویض های سرمربی سرخ پوشان دانستند.

 

برنامه 90 شب گذشته تحت تاثیر بازی دربی قرار داشت و سوال پیامک این برنامه نیز در مورد علت بازگشت پرسپولیس به بازی و برد سرخ پوشان بود.

میهمانان برنامه دو تن از قدیمی های سرخ پوشان بودند. حسین کلانی، بازیکن اسبق پرسپولیس و جواد قراب بازیکن اسبق استقلال در این برنامه حضور داشتند. 

 

* اخراج علی کریمی، گم شدن پیراهن و سوختن شلوار!

در ابتدای برنامه حواشی قبل از دربی و وضعیت اسکان تماشاگران نشان داده شد. یکی از هواداران به علت بارندگی کفش های خود را روی بخاری گذاشته بود و در واکنش به خطر این حرکت اعلام کرد که چاره ای جز این کار ندارد و شلوار خود را نیز از این طریق سوزانده و پیراهنش را نیز گم کرده است! همچنین یکی دیگر از هواداران که علاقه فراوانی به علی کریمی داشت و چهره خود را شبیه او درآورده بود از اینکه او را از ورزشگاه بیرون کرده اند معترض بود و گفت: چرا باید علی کریمی را از ورزشگاه بیرون کنند! 

 

* کری خوانی بازیکن اسبق استقلال

در ادامه برنامه عکس های قدیمی از دو بازیکن اسبق سرخ پوشان نشان داده شد. کلانی در هنگام توضیح عکس ها گفت که دائما او صحبت می کند و زمانی هم باید به قراب داده شود. فردوسی پور در واکنش به این تعارف کلانی اعلام کرد تیم شما برده و به همین دلیل اول صحبت می کنید. قراب نیز در واکنش به این صحبت مجری برنامه گفت: استقلال در این 8 سال فقط 3 بازی شکست خورده و هم اکنون نیز صدرنشین هستیم. وی افزود: ما در این دیدار تیموریان، خسرو حیدری و جباری را نداشتیم که اگر آنها بودند شاید نتیجه سال 52 به سود استقلال رقم می خورد! قراب در ادامه صحبت های خود چندین بار تاکید کرد که تماشاگران آبی پوش از این دیدار نگران نباشند و این بازی فقط استثنا بود. 

 

* کتاب خواندن را کنار گذاشتم، فیلم هندی می بینم!

کلانی در پاسخ به سوال فردوسی پور مبنی براینکه آیا کتاب های خود را آتش زده گفت: حدود 20 هزار کتاب دارم، اما هم اکنون فکر می کنم که دانستن بیش از حد انسان را به شک و شبه می کشاند و به همین دلیل تصمیم گرفتم تا برای آرامش خود به تماشای فیلم هندی بپردازم! 

 

* پیروزی مشابه دربی 74 آبی پوشان در سال 48

در ادامه برنامه فردوسی پور اشاره ای به دیدار سال 48 کرد که قراب گفت: در سال 48 هم همانند این دیدار ما 2 بر صفر عقب افتاده بودیم که در پایان توانستیم با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی دست یابیم. طبق توافق مدیران باشگاه قرار بود تیم برنده این دیدار بیشترین بازیکن را در تیم ملی داشته باشد و استقلال نیز در آن سال 13 بازیکن ملی پوش داشت. 

 

* درخواست بخشش جریمه کادر فنی استقلال

در ادامه برنامه خبر فارس مبنی بر کسر 5 درصد قرارداد کادر فنی استقلال پخش شد که کلانی و قراب از مدیریت باشگاه آبی پوشان درخواست کردند این مبلغ را کسر نکند.

گزارشگر برنامه نود در جریان بازی دربی سری به مرکز نگهداری از کودکان سرطانی و همچنین جانبازان زده بود و صحبت هایی را با آنها در مورد دربی انجام داده بود. 

 

برنامه نود در شب غیر تخصصی خود حدود 90 دقیقه بیشتر طول نکشید که فردوسی پور نیز نسبت به این زمان معترض بود و در دقایق پایانی برنامه در حالی که منتظر پخش حاشیه های دربی و صحبت های مربیان بود، اعلام کرد: به علت عدم آماده بودن این نوار حتی دو دقیقه زودتر از زمان اختصاص داده شده برنامه را تمام خواهم کرد. همین امر باعث شد نتیجه نهایی سوال پیامک نیز اعلام نشود. در آخرین باری که نتیجه نظرسنجی اعلام شد 78 درصد هواداران تعویض های دنیزلی و درخشش بازیکنان پرسپولیس را مهمترین دلیل بازگشت نتیجه دربی 74 خواندند و 22 درصد به غرور بازیکنان و کادر فنی استقلال رای دادند. 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد