فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قلعه‌نویی در پاسخ مظلومی:باید به زائد می‌گفتم به استقلال گل نزند

 

فوتبال روز: سرمربی تراکتورسازی در واکنش به صحبت‌های مظلومی گفت: از هواداران استقلال می‌پرسم چطور روزی که آقایان می‌برند و به فینال جام حذفی می‌رسند کار تاکتیکی صورت گرفته اما وقتی می‌بازند تقصیر من است.

 

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 4 بر یک مقابل نفت آبادان گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم ۳ امتیاز خیلی خوب را همراه با یک بازی خوب کسب کنیم. بعد از بلایی که در بازی با استقلال سرمان آوردند زمان می‌برد تا به شرایط آرمانی برگردیم ولی خوشبختانه بازیکنان را جمع کردیم و به شرایط ایده‌آل برگشتیم. از دو بازی آخر ۴ امتیاز گرفته‌ایم و جا دارد از هواداران تشکر کنم که در این هوای سرد با این شرایط تراکتورسازی را تشویق کردند. 

 

وی افزود:‌ کم کم مصدومان‌مان اضافه می‌شوند و امروز طوری روی نیمکت شرایط فراهم بود که می‌توانستم به راحتی تغییر سیستم بدهم. شاید به دو دلیل نفت نتوانست مقابل ما نتیجه بگیرید که اول قدرت تاکتیکی تراکتورسازی و دوم سردی هوا بود.

قلعه‌نویی اظهار داشت: باید این بازی را فراموش و به مس کرمان فکر کنیم. اگر می‌خواهیم در کورس قهرمانی بمانیم باید به بازی‌های قبل توجه نداشته باشیم. بازیکنان من بزرگ فکر می‌کنند و می‌توانند قهرمان شوند و در آسیا حضور پیدا کنند. وظیفه بزرگترهای تیم است که این مهم را حفظ کنند. جا دارد از زحمات مطبوعات تشکر کنم که به تیم ما کمک می‌کنند. اکنون همه استان همدل شده‌اند و امیدوارم شرمنده مردم آذربایجان نباشم. همیشه از خدا خواسته‌ام که من را شرمنده مردم آذربایجان نکند. 

 

وی در خصوص درخشش حاج‌صفی در این بازی گفت: نه تنها او بلکه کل تیم ما تأثیرگذار هستند. حاج‌صفی در حال حاضر بهترین چپ‌پای آسیا است. در بازی با استقلال تا دقایقی که وی در زمین بود بارها روی دروازه حریف توپ ریختیم و هنوز هم از آن بابت ناراحت هستیم اما در مجموع امروز بعد از هواداران تراکتورسازی فقط یک بازیکن خوب داشتیم که آن تیم تراکتورسازی بود و بهترین بازیکن زمین بود. 

 

قلعه‌نویی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید این روزها هجمه‌هایی علیه شما به راه افتاده و در این خصوص چه نظری دارید، گفت: این برای من عادی شده است. از روزی که وارد دنیای مربیگری شدم به من حمله می‌کنند اما به دو دلیل جواب این هجمه‌ها را نخواهم داد اول به احترام هواداران استقلال و بازی حساسی که روز جمعه دارند و دوم به خاطر تماس فتح‌الله‌زاده که امروز صبح با من صحبت و خواهش کرد که جوابی به این صحبت‌ها ندهم.

وی اضافه کرد: می‌گویند "گر مرید راه عشقی، فکر بدنامی نکن"، ما اینجا آمده‌ایم و در کنار مردم آذربایجان راحت هستیم اما آقایان این حرف‌ها را مطرح می‌کنند. من از هواداران استقلال می‌پرسم چطور روزی که آقایان می‌برند و به فینال جام حذفی می‌رسند کار تاکتیکی صورت گرفته اما وقتی می‌بازند تقصیر من است. آیا باید به ‌زائد می‌گفتم که تو را به خدا به استقلال گل نزن. نمی‌دانم چرا همین که می‌بازند یاد این حرف‌ها می‌افتند. 

 

سرمربی سابق استقلال تأکید کرد: یکی از بهترین دوران زندگی‌ام را در تبریز می‌گذرانم و خوشبختانه نتایج خوبی گرفته‌ایم. اشکالی ندارد، بگذارید بقیه هرکاری که دوست دارند انجام دهند فقط می‌خواهم با تراکتورسازی کاری نداشته باشند. پوست من کلفت‌تر از این صحبت‌ها شده چون زمانی که از همراه تیم ملی مالزی برگشتم 10 برابر این چیزها را دیدیم. متأسفانه آقایان می‌خواهند به طرفداران استقلال انحراف فکری بدهند و از بازی روز جمعه با ذوب‌‌آهن ترسیده‌اند و با این کارها زمینه‌سازی می‌کنند.

قلعه‌نویی تصریح کرد: خداوند همه چیز انسان را می‌گیرد حتی دندان، مو و تمام جسم انسان را می‌گیرد اما اعمال او باقی می‌ماند و با همان اعمال انسان را سؤال و جواب می‌کند. امیدوارم با اعمال‌شان کنار بیایند. 

 

وی در خصوص حرکات نمایشی محمد ابراهیمی گفت: بلافاصله بعد از اتمام بازی به سمت او رفتم و تذکر دادم و گفتم من از این کارها خوشم نمی‌آید. در یکی از بازی‌ها مقابل ذوب‌آهن یک بر صفر جلو بودیم ولی گلرمان زمین خورد که بلافاصله به او گفتم از جایش بلند شود. وظیفه ما این است که به حریف احترام بگذاریم. البته ابراهیمی به من گفت قصد داشت بازی را نگه دارد ولی به او گفتم نباید این کار را می‌کرد و باید به فکر گل‌های بعد می‌بود.

قلعه‌نویی در خصوص حضور مرتضی اسدی در پست هافبک دفاعی خاطرنشان کرد: او کاپیتان فدایی تراکتورسازی است. اسدی سال گذشته در خط دفاع بهترین عملکرد را داشت اما با توجه به نیازمان در سه پست از او استفاده می‌کنیم. اسدی و اکبرپور بازیکنانی هستند که در اکثر بازی‌ها در پست تخصصی خود بازی نمی‌کنند. 

 

قلعه‌نویی در خصوص حضور حدادی‌فر در این تیم گفت: از اول فصل به دنبال چنین بازیکنی می‌گشتم و اعتقاد دارم تازه این ۳۰ درصد آمادگی حدادی‌فر است. کم کم او آماده‌تر می‌شود و قبول دارم با آمدن او تا حدودی مشکلات‌مان حل شد.

 این مربی در خصوص حمایت هواداران تراکتورسازی گفت: از روزی که به فرودگاه آمدم این استقبال و گرمی را دیدم. شاید روزهای اول برای انتخابم دو به شک بودم اما بعد از مدتی از انتخابم خیلی راضی بودم و امیدوارم که لیاقت این حمایت‌ها را داشته باشم

قلعه‌نویی افزود: سعی می‌کنیم به لطف خدا و اهل بیت، محبت مردم را جبران کنیم. می‌دانم که هواداران با وجود سرمای هوا، بحث رفت و آمد و مشلات خرید بلیت به ورزشگاه می‌آیند. حتی گاهی که تیم عقب است سکوت می‌کنند اما همان شعار معروف " عیبی یخ" به ما خیلی کمک می‌کند. امیدوارم آخر فصل هواداران را خوشحال کنیم. 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد