فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مهمترین عناوین مطبوعات ورزشی امروزیکشنبه یکم دی ماه

مهمترین عناوین مطبوعات ورزشی امروز  

مهمترین عناوین مطبوعات ورزشی امروزیکشنبه یکم دی ماه به شرح زیر می باشد:

*ایران ورزشی
شایعه مشاجره دایی و کفاشیان
کولاک جادوگر با لباس بایرن
هاشمیان :کیکر شایعه ساز است
هدایتی : با مصطفوی اختلاف دارم اما استعفا نداده ام
چرخابی: من میروم مراقل باشید دوپینگی نشوید
کوله پوشتی قرمز فرهاد روی نیمکت سپاهان
*دنیای فوتبال
دایی تهدید به استعفا کرد
مصطفوی :من با هدایتی مشکلی ندارم، ایشان نمی دانم
محصص :از شما بعید است ناصر خان
منتخب جام جهانی۹۸ در رشت
*ابرار ورزشی
۲۵ بهمن ؛دربی استقلال وپرسپولیس
حجازی : اقدام فدراسیون مضحک است باید به حالش گریست
منصوریان فقط یک هفته به واعظی آشتیانی وقت می دهد
خطیبی :دوست دارم تراکتور سازی لیگ برتری شود تا به این تیم بپیوندم
*توپ ورزشی
دربی،۴۸ ساعت بعد از ایران - کره!
نیکبخت بالاتر از کاکا و رونالدو
واعظ آشتیانی : مجیدی را به هیچ تیمی نمی دهیم
خطیبی و رجب زاده در لیست فروش الظفره
*روز ورزش
کشتی را نابود کرده اند ،برای روس ها شرط می گذارند!
پیش شرط برای حضور در جام یاریگین چرا ؟
۲ سال گم شده در کشتی ،کی پیدا می شود؟
یزدانی ۹۴ کیلو گرم وزن کم دارم
*پیروزی
هواداران منتظر آشتی کنان !
کریمی به الاهلی نمی رود
پرسپولیس برای واعظی درخواستی نداشته است
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل از مشکلات می گوید
*هدف
برگزاری تورنمنت عمان با جعل نام خلیج فارس
کفاشیان : حریف پیدا شود ،به اسپانیا می رویم!
حمایت قرمزها از هدایتی
به کمک های مالی او نیازمندیم
*جهان فوتبال
پرسپولیسی ها در شب یلدا ممنوع التصویر شدند
درگیری لفظی مسئولان فرهنگی سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس
آژیر قرمز در آسمان پرسپولیس،ثبات مدیریت استقلال
کریمی :درباره پیشنهاد الاهلی فکر می کنم
نکیسا : دیگر اسم فوتبال را هم دوست ندارم
عنایتی :فصل آینده به استقلال بر میگردم
*نود
دربی،دو روز بعد از بازی ایران –کره !
گلزار: اگر دنبال تبلیغات بودم مربی فوتبال می شدم!
استعفای رئیس فدراسیون باسک به خاطر لغو بازی با ایران !
نکونام به دعوت زیدان در ایتالیا
قلعه نویی به مجیدی و جان واریو :دیگر به ترکیه نیایید!
کیکر نوشت :مشتری باشد،بوخوم هاشمیان را می فروشد!  

                            برای دیدن بقیه اخبار در قسمت عنوان

                          آخرین یادداشتها روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
علی یکشنبه 1 دی 1387 ساعت 15:49 http://www.clipakskhafan3.blogsky.com

وبلاگ باحالی دارید.
به من هم سر بزنید.
مطمئن باشد خوشتون میاد و ضرر نمیکنید.

ممنون. دوست عزیز وبلاگتون باز نمیشه پیام میده که وبلاگ مورد نظر در سیستم بلاگ اسکای موجود نمیباشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد