فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی: وزیر ارشاد که برای همه چیز صحبت می‌کند الان کجاست؟

 

فوتبال روز:علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار راه ‌آهن و داماش گیلان گفت: بازی فردا یکی از فینال‌های دیگر ماست، متأسفانه در دور رفت در یک شرایط بد به داماش باختیم. با این حال سعی می کنیم فردا با یک بازی خوب این نتیجه را دنبال کنیم.

 

او ادامه داد:«فشردگی بازی‌ها کار را سخت کرد و اجازه نداد در هفته‌ای که گذشت کارهای تاکتیکی انجام دهیم با این حال امیدوارم با انگیزه و روحیه‌ای که بازیکنان ما دارند به سومین برد پیاپی دست پیدا کنیم.به خاطر فشردگی و شرایط بد زمین‌ها مصدوم زیاد داریم و سعی می‌کنیم با بازیکنان جایگزین کنار بیاییم. جانشینان بازیکنان اصلی هم در بازی مقابل فجر عالی کار کردند و در مجموع هر بازیکنی بهتر باشد به زمین خواهد رفت.بازی فردا می‌تواند سکوی پرتاب ما باشد و این سه امتیاز تأثیر بسزایی برای ایجاد فاصله بین راه آهن و تیم‌های انتهای جدولی خواهد داشت ضمن اینکه می‌توانیم در آینده با خیال راحت و اعتماد به نفس کار را دنبال کنیم.» 

 

دایی در پاسخ به این سؤال که آیا با قانون منع حضور دروازه بان های خارجی در رقابت‌های لیگ برتر موافق هستید یا مخالف گفت:« به غیر از امارات تمام جهان از دروازه بان های خارجی استفاده می کنند. حضور دروازه بانان خارجی می تواند به پیشرفت دروازه بان های ما کمک کند. در حالی که این قانون باید در لیگ یک اجرا شود اما برعکس است. دروازه بان های جوان ما باید در لیگ یک تجربه کسب کرده و پله‌های پیشرفت را طی کنند.اما در کشور ما برعکس است و نمی‌دانم این تصمیم از کجا آمده است.» 

 

این مربی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که آیا از فشردگی رقابت های لیگ برتر گله دارد یا خیر گفت:«فشردگی بازی‌ها برای همه است اما اصولا فوتبال ما حرفه ای نیست که بگوییم این اقدام حرفه ای است یا خیر. به جز ورزشگاه آزادی که ۸۰درصد امکانات دارد سایر ورزشگاه هایمان امکانات اولیه را هم ندارند. همه جوره می‌خواهیم مسابقات را برگزار کنیم و فشار روی تیم ها است و اگر ظلمی می شود به همه است البته باید به سازمان لیگ هم حق بدهیم.»

دایی در ادامه این نشست در پاسخ به سؤال دیگر مبنی بر اینکه آیا قصد شکایت از عوامل اجرایی برگزار کنندگان تئاتر فجر به خاطر توهین به خودش را ندارد گفت:« یک بار دیگر هم گفته بودم در این کشور کسی جرأت ندارد به آدم‌های سیاسی مملکت گیر بدهد. در این مملکت همه چیز آزاد است جز سیاسی صحبت کردن. شما هر کاری دوست دارید می‌کنید اما فقط نمی‌توان وارد بازی‌های سیاسی شد. متأسفم برای کسانی که دهه فجر را با چنین برنامه‌ای اجرا می‌کنند؛‌ کسانی که نمی دانند دهه فجر و انقلاب چیست.» 

 

وی افزود:« این افراد شکل خود را به گونه‌ای درست می‌کنند که انگار ۲۰۰سال است عبادت می‌کنند. متأسفانه آدم‌های عوام فریب این برنامه ها را اجرا می‌کنند و به آرمان‌هایی خدشه وارد می‌شود که به خاطر آن انقلاب کردیم. کجای دین چنین گفته است، مگر ما نمی‌گوییم جمهوری اسلامی؟شکایتم هم کنم آخرش چه می‌شود؟ گروهی فرانسوی آمدند و این کار را کردند. این مسائل به خاطر بی کیفیت بودن و بی مسئولیت بودن مسئولان ما است که می‌خواهند به هر عنوان پشت میزشان بنشیند.» 

 

دایی تأکید کرد:« همه جای دنیا اگر کسی یک روز برای کشورش زحمت کشیده باشد او را روی چشمش می‌گذارند اما در مملکت ما منتظرند یک چیزی از زندگی ما پیدا کنند تا آدم‌ها را خراب کنند. ارزش و منزلی که خدا می‌دهد هیچکس نمی‌تواند بگیرد و کاری از دست بنی بشر ساخته نیست. من روز به روز از این آدم ها دلم بیشتر می‌گیرد.اینها کف رودخانه هستند و می روند همیشه سنگ های درشت کف رودخانه باقی می ماند. این مسائل روی ما اثر نمی گذارد چون خودم را مدیون مردم می‌دانم و عاشق آنها هستم. تا روز آخر دوست دارم با آنها باشم چون آنها در بدترین شرایط پشت من بودند و خیلی بهتر از مسئولان قدر اسطوره‌ها را می‌دانند.»

دایی با اشاره به اینکه متأسفانه برخی از مسئولان به میزشان چسبیده اند و دوست ندارند از پشت آن بلند شوند ادامه داد:« صحبت کنیم هزار جور حرف درمی‌آورند. نمی‌دانم وزیر ارشاد که برای همه چیز صحبت می‌کند کجاست؟ آن آقای کارگردان که همه جور مصاحبه می کند و خودش را انقلابی می‌داند کجاست؟ چرا یکی صحبت نکرد؟» 

 

وی در پاسخ به این سؤال که منظورش از آن کارگردان چیست‌ گفت:« مشخص است؛ آدم‌هایی که در مملکت ما دور پیدا می‌کنند همین می‌شود که یک گروه فرانسوی در کشور ما این چنین اجرایی انجام دهد. برای مسئولان متأسفم که این اتفاق می افتد. زمانی که در تلویزیون در مورد یک قهرمان در برنامه‌ای به عنوان "فلان بازار" توهین می‌شود باید هم منتظر چنین اقداماتی بود.»

دایی در پایان گفت:« طنز با این کارهایی که آقایان می کنند فرق دارد. خیلی حرف ها را نمی‌شود زد و بگذارید در دلم بماند چرا که اگر بزنم هزار تا تعبیر می‌کنند. آدم سیاسی نیستم. نه عضو گروهی هستم و نه به کسی وابسته فقط به آن بالایی و مردم وابسته‌ام و به همین خاطر چنین مسائلی پیش می‌آید.»

 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد