فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دنیزلی: برای رسیدن به پرسپولیس ایده‌آل ۵ هفته زمان می‌خواهم

 

فوتبال روز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای رسیدن به پرسپولیس ایده‌آل به ۵ هفته زمان نیاز دارم.

 

مصطفی دنیزلی پس از شکست ۲ بر صفر مقابل ملوان در مورد اینکه چرا پیش از بازی در نشست خبری حاضر نشد، گفت:‌ دیر خبردار شدم و باید برنامه‌هایم را با توجه به شرایط تیم خودم انجام می‌دادم. ضمن اینکه راهی که تصور می‌کردیم ۴ ساعت طول بکشد 5،6 ساعت زمان برد به خاطر همین تمام برنامه‌هایمان ۲ ساعت به تأخیر افتاد. بعد از آن ساعت دیگر نمی‌توانستم برنامه را تغییر بدهم اگر هم با هواپیما می‌آمدیم ساعت ۷ شب می‌رسیدیم.

وی در مورد وضعیت فنی بازی گفت: این اول کارمان است. بازی که ارائه کردیم برای پیروز شدن نبود. برای اینکه به جایی که می‌خواهیم برسیم و پرسپولیس اید‌ه‌آل داشته باشیم به چهار پنج هفته زمان نیاز داریم. خیلی چیزهایی را که می‌خواستم، نتوانستیم در زمین پیاده کنیم.

دنیزلی ادامه داد: برای پیروز شدن باید به اندازه‌ حریف تلاش کنیم اما ملوان انگیزه بیشتری داشت و بیشتر از ما دوید. ضمن اینکه در زمان بدی هم گل خوردیم. فقط با پنالتی می‌توانستیم شرایط بازی را تغییر بدهیم که پنالتی هم گل نشد و در نتیجه شروعی که می‌خواستیم، نداشتیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: این بازی به ما نشان داد خیلی جا برای کار داریم و باید زیاد کار کنیم. کار سختی پیش‌رو داریم. همانطور که گفتم به چهار پنج هفته زمان نیاز داریم و در این بین نیز بازی‌ها را می‌بریم و سعی می‌کنیم خوب بازی کنیم. بازیکنان ما مقابل ملوان برای برد تلاش کردند اما تلاش آنها کافی نبود.

دنیزلی در مورد جذب بازیکنان در نیم‌فصل و حضور زارع در خط دفاعی گفت: می‌خواستم یکی دو تغییر داشته باشیم. ضمن اینکه با جدایی حقیقی نیاز به دروازه‌بان جدید داشتیم که هوشیار را جذب کردیم. مهدوی‌کیا را هم گرفتم تا بازیکنان از تجربیات او استفاده کنند و برای آنکه بازیکنان را در پست‌های درست به خدمت بگیریم به زمان نیاز داریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد تغییر زننده پنالتی پرسپولیس و اینکه آیا با او این مسئله هماهنگ شده یا نه، گفت: در این مورد صحبتی نکردیم اما گاهی اوقات چنین اتفاقاتی می‌افتد و ممکن است زننده پنالتی احساس کند نمی‌تواند ضربه را بزند.

دنیزلی در مورد اینکه پرسپولیس می‌تواند سهمیه آسیایی را کسب کند یا نه، گفت: ۱۶ بازی پیش‌رو داریم و برای آنچه می‌خواهیم به آن برسیم باید همه چیز را امتحان کنیم و امتحان خواهیم کرد. ۸ تیم دیگر جلوی ما هستند اما ما در هفته‌های آینده بازی‌های بهتری انجام می‌دهیم و صعود می‌‌کنیم و آنچه مسلم است اینکه باید خیلی کار کنیم.
 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد