فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حاشیه دیدار ملوان و پرسپولیس/کیا راست می‌گفت، بازوبند شگون نداشت

 

فوتبال روز:بازوبند کاپیتانی پرسپولیس در دیدار با ملوان انزلی سه بار دست به دست شد.

 

 پرسپولیس با کاپیتانی حسین بادامکی به میدان آمد و در نیمه دوم و پس از ورود وحید هاشمیان به ترکیب پرسپولیس بادامکی بازوبند را به این بازیکن داد. هاشمیان نیز بعد از حضور مهدوی‌کیا در میدان بازوبند کاپیتانی را به مهدوی‌کیا داد. این در حالی است که علی کریمی در این بازی به دلیل محرومیت غایب بود.

* مهدی مهدوی کیا در بدو ورودش به پرسپولیس و درست در زمانی که حرف و حدیث‌ها درباره کاپیتانی این تیم به راه افتاد اعلام کرد: «من کاپیتان پرسپولیس نمی‌شوم. بازوبند برای من بدیمن است!»
* مازیار زارع ابتدا قصد داشت ضربه پنالتی را بزند ولی منصرف شد و توپ را به مهدوی‌کیا داد.

* جلال مرادی ناظر مسابقه با عکاسان و خبرنگاران درگیری لفظی داشت.

* اسپانسر پرسپولیس در این بازی بازهم تغییر کرده و سرخپوشان با اسپانسر جدیدی به میدان آمدند.
 

این نقل قول جالب کیا، امروز و در اولین حضور دوباره او در این تیم به نوعی ثابت شد. مهدی مهدوی‌کیا که در نیمه دوم به زمین آمده بود در غیاب کریمی بازوبند کاپیتانی را از هاشمیان تحویل گرفت و دقایقی بعد یک ضربه پنالتی را از دست داد.

ضربه آرام کیا به سمت چپ حسنی‌صفت ضربه‌ای نبود که  بازی بندرانزلی را به تساوی بکشاند. حالا دنیزلی هم می‌تواند تا ابد از دست پنالتی زدن مهدی شاکی باشد. کاری که امیر قلعه‌نویی سال‌هاست آن را به خوبی انجام می‌دهد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد