فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

محرمی: هوای تهران واسم مثل سمه/ یادتون نره توی قطعه ۳۶ قبردارم

 

فوتبال روز: مجتبی محرمی می گوید حالش خیلی هم خوب نیست و شاید دیگر خیلی بین همبازی هایش نباشد.

 

ستاره دهه 70 فوتبال ایران در گفت و گویی با خبرآنلاین از وضعیت جسمی اش می گوید. صدایش گرفته و خیلی هم روی فرم نیست؛:« حالم خوب نیست. همین حالا هم پنجره ها را باز گذاشتم تا شاید هوای تازه بخورم. آخه امروز بارون اومده و هوا کمی پاکه. چند هفته ست که حالم بد شده. رفتم بیمارستان. مدام سرفه می کردم . گفتن ریه هات مشکل داره اما الان اوضاع بدتر شده و زده به قلبم. کلی آزمایش انجام دادم. دکترا می گن هوای تهران آلودست . واست مثله سمه. فکر می کنم دیگه دارم می رم. خیلی طولانی نیست بودنم بین تون. ما دیگه داریم رفتنی می شیم! » 


او خیلی ناامیدانه سخن می گوید و بعد سعی می کند با کمی خنده ، ماجرا را تلطیف کند:« فقط یادت باشه که من خودم قبر دارم. وقتی مردم ، بگین مجتبی خودش قبر داره تو قطعه 36. نمی خواد ببرنم قطعه نام آوران. من طبقه بالای قبر آقام رو همون سال ها خریدم. تو قطعه 36 . وقتی مردم ، یادتون باشه ببرنم تو قبر خودم. » 


او سپس درباره تامین هزینه های درمانش می گوید:« خوب دوستان زیادی کمک کردند. از صندوق حمایت تماس گرفتن و گفتن که هزینه ها رو پرداخت می کنن. آقای هدایتی هم همین طور. چند تا از بازیکنای خوب فوتبال مون هم که همیشه به من لطف دارن.»
 

او نمی خواهد اسمی از آنهایی که کمکش می کنند بیاورد اما مثل همیشه می گوید :« علی کریمی ، بهترین دوستمه. از وحید هاشمیان هم ممنونم. هیچ وقت باهاش همبازی نبودم اما زنگ می زنه و حالم رو می پرسه. علی دایی هم که مثل همیشه جویای حالم هست. واقعا دست همشون درد نکنه!» 


و البته درپایان ، دلخور است از اینکه چرا مهدی فنونی زاده علیه حسین هدایتی حرف زده؛« من دلم گرفت از اینکه بچه های قدیم ، علیه هدایتی حرف زدن. بابا این بنده خدا داره از جیبش هزینه می کنه. چرا آخه می خواین فرار کنه. که چی بشه؟»
 

  

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد