فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دنیزلی در واکنش به ادعای آبراهامیان: به سیاست علاقه ای ندارم

 

فوتبال روز:روابط تیره ارامنه و ترک تبارها موجب شد تا هاروت آبراهامیان پس از جدایی از پرسپولیس علیه مصطفی دنیزلی موضع گیری کند. آبراهامیان که با نظر حمید استیلی به عنوان مربی دروازه بان ها در پرسپولیس مشغول به فعالیت شده بود پس از بازگشت مصطفی دنیزلی به این تیم از جمع سرخ ها کنار گذاشته شد.

 

این مربی که سابقه فعالیت در راه آهن را هم در کارنامه دارد پس از جدایی از پرسپولیس ، موضع گیری شدیدی علیه دنیزلی در رسانه های کشورش داشت. هاروت مدعی شد از آنجایی که روابط میان ارامنه و ترک تبار ها مناسب نیست ، سرمربی پرسپولیس نام او را از میان اعضای کادرفنی پرسپولیس خط زده است. 

 

مصطفی دنیزلی پس از چند روز سکوت دیروز در گفت و گو با "ترک اسپور" پاسخ ادعاهای هاروت را داد: «کار من مربیگری فوتبال است نه سیاست و علاقه ای هم به سیاست ندارم» 

دنیزلی ادامه داد: اگر کسی فکر می کند من چنین افکاری دارم بهتر است بداند تعدادی از بهترین دوستان من ارامنه ساکن ترکیه هستند. مسئولیت فنی پرسپولیس به عهده من است و باید در قبال نتایج این تیم پاسخگو باشم، به همین دلیل یک تصمیم فنی گرفتم و اعضای کادرفنی سابق که نتوانسته بودند با پرسپولیس نتیجه بگیرند را کنار گذاشتم. در میان اعضای کادرفنی پرسپولیس یک مربی آلمانی هم بود اما من فقط به دلایل فنی آن ها را از کادرفنی تیمم بیرون گذاشتم

  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد