فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جباری اجازه بازگشت کرار را صادر کرد!/عراقی پرحاشیه،استقلالی ماند

 

فوتبال روز:جلسه تصمیم گیری در مورد جاسم کرار بازیکن عراقی تیم فوتبال استقلال ساعاتی قبل با حضور علی فتح الله زاده، منصور پورحیدری، پرویز مظلومی و مجتبی جباری برگزار شد و در پایان حاضرین به بازگشت کرار به تمرینات استقلال رای دادند.

 

 قرار است کرار از روز دوشنبه به تمرینات استقلال برگردد. این بازیکن عراقی در دقایق پایانی دیدار استقلال برابر سایپا مهر کرج بر سر زدن ضربه ایستگاهی با مجتبی جباری درگیری لفظی پیدا کرد و اگر دخالت بازیکنان استقلال نبود کار به جاهای باریک کشیده می شد. پس از این دیدار مجتبی جباری در مصاحبه اش اعلام کرد اگر کرار در استقلال باشد یک دقیقه هم در این تیم نخواهد ماند. 

 

با این تهدید که در آستانه دیدار برابر پرسپولیس در رقابتهای جام حذفی صورت گرفت مسئولان باشگاه استقلال جاسم کرار را از حضور در تمرینات محروم کردند اما جباری پس از عذرخواهی از مظلومی برگشت و در دیدار برابر پرسپولیس هم بازیکن برتر میدان شد. در زیر بخش هایی از مصاحبه معروف مجتبی جباری را می خوانید:« من می‌خواستم ضربه ایستگاهی را بزنم و کرار آمد و خواست ضربه را بزند زیرا زاویه‌ای نبود که کرار بتواند دروازه را باز کند اما این بازیکن گفت پارسال از این ناحیه به استقلال گل زده است و من هم به او گفتم برود. 

 

 وی اضافه کرد: در رختکن هم می خواستم با این بازیکن برخورد کنم اما به احترام بچه‌ها که گفتند کرار در ایران غریب است و از کشور دیگری آمده، کاری با او نداشتم. البته قسم خوردم اگر این بازیکن یک دقیقه دیگر در استقلال بماند، در این تیم نمانم، این حرف‌هایی که می زنم کاملا جدی است.  وقتی سرمربی تیم در تمرین روی نیمکت حضور دارد و یک قدم هم به داخل زمین نمی‌گذارد و در نهایت برخوردی با بازیکنی چون کرار نمی‌شود، این اتفاق در داخل زمین رخ می‌دهد. متاسفم از اینکه یک بازیکن عراقی به ایران می‌آید و برای ما تصمیم می‌گیرد. این اتفاق نتیجه سهل انگاری کادرفنی است که برخوردی با این بازیکن نکرده است.». 


با همه این حرف ها، مجتبی حالا به بازگشت کرار رضایت داده و احتمال از این بعد همه شان فقط و فقط به موفقیت استقلال در ادامه رقابت های لیگ و شادی دل هواداران فکر خواهند کرد! 

 

 

 

 

 

   
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد