فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

گزارش تحلیلی از انتقال حقیقی به روبین کازان/ حقیقی در یورو لیگ

 

فوتبال روز: سرانجام انتظار علیرضا حقیقی برای پاسخ قطعی باشگاه پرسپولیس به درخواست باشگاه روبین کازان روسیه مبتنی بر جذب این دروازه‌بان به پایان رسید؛ درخواستی که به مدت حدود 2 هفته حاشیه‌های فراوانی را برای حقیقی و باشگاه پرسپولیس دربرداشت.

 

ابتدا تصویر فاکس باشگاه روبین کازان روی خروجی یکی از سایت‌های خبری قرار داده شد و پس از آن چند سایت دیگر به دنبال تکذیب این خبر رفتند و چند مصاحبه از مسوولان این باشگاه روی خروجی خود قرار دادند. این در حالی بود که نماینده باشگاه در تهران حضور داشت. با این حال باشگاه پرسپولیس تصمیم به ایجاد جنجال نداشت و سعی کرد چراغ خاموش ادامه مذاکرات خود را با این باشگاه روسی پیگیری کند. 

 

حضور دنیزلی در پرسپولیس و نظر او نیز از سوی دیگر مزید بر علت شد تا خبر چندانی از این درخواست انتقال به بیرون از دیوارهای باشگاه درز پیدا نکند. زمانی که درخصوص این انتقال به سرمربی جدید پرسپولیس گفته شد و نظر او را جویا شدند، مصطفی دنیزلی صراحتاً از باشگاه خواسته بود تا در صورت جدایی علیرضا حقیقی دروازه‌بان جوان و مطمئن دیگری را جایگزین او کنند؛ خواسته‌ای که تقریباً در این مقطع از فصل فوتبال غیرممکن می‌نمود اما باشگاه روبین کازان روسیه تا چهارشنبه به پرسپولیس زمان داده بود تا پاسخ قطعی خود را اعلام کند. 
 

به گزارش ایران ورزشی روزنامه‌های روسی نیز در این مدت پیگیر این ترانسفر بودند. این انتقال برای فوتبال ما می‌توانست دریچه‌ای جدید رو به فوتبال حرفه‌ای باشد چرا که پیش از این تنها دروازه‌بانی که به کشوری دیگر ترانسفر شده بود نیما نکیسا بود که مدت کوتاهی را در لیگ یونان بازی می‌کرد. به همین دلیل نمی‌شد با تصمیمی عجولانه و غیرمنطقی راه را بر آینده بست؛ آینده‌ای که احتمال تبادل بازیکن بین دو کشور ایران و روسیه در آن وجود خواهد داشت. 
 

سرانجام با نظر مصطفی دنیزلی، رویانیان و زارع با این انتقال توافق شد تا علیرضا حقیقی را از امروز بتوان یک لژیونر دانست البته باشگاه پرسپولیس روی رقم پیشنهادی روبین کازان برای صدور رضایتنامه معترض بود که بعد از مذاکرات با این باشگاه روسی هر دو باشگاه بر سر رقم انتقال توافق کردند و به این ترتیب انتقال دروازه‌بان جوان پرسپولیس ظرف روزهای آینده انجام خواهد شد.
مسوولان دو باشگاه پرسپولیس و روبین کازان در این هفته نسبت به عقد قرارداد رسمی علیرضا حقیقی اقدام خواهند کرد. پس از عقد قرارداد علیرضا حقیقی باید 10 ژانویه برای تست پزشکی عازم ترکیه شود تا به اردوی روبین کازان بپیوندد البته حقیقی 3 روز زودتر به ترکیه خواهد رفت تا مشکلی به وجود نیاید. گفته می‌شود توافق باشگاه پرسپولیس با روبین کازان 1.5 ساله است.
حقیقی در روبین کازان کار سختی را پیش رو خواهد داشت چرا که رقابت با سرگی ریژیکوف روسی که از 32 بازی گذشته این تیم تنها 2 بازی را روی نیمکت حضور داشته کار آسانی نخواهد بود اما بازی کردن در کنار بازیکنانی چون اوبافمی مارتینز نیجریه‌ای، نلسون والدز پاراگوئه‌ای، کارلوس ادواردو برزیلی و کارادینز ترک می‌تواند او را آب‌دیده کند. 

 
 شانس دیگری که پیش روی حقیقی است حضور روبین کازان در یورو لیگ 2012-2011 است. این تیم در گروه خود بالاتر از تاتنهام در جایگاه دوم قرار دارد و شانس صعود به دور بعد یورولیگ همراه با روبین برای حقیقی وجود دارد. با تمام این حرف‌ها باید به انتظار نشست تا پایان این هفته شرایط انتقال قطعی علیرضا حقیقی با جزییات مشخص شود. 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد