فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مدافع انگلیسی استقلال به خاطر حادثه سفارت ، به ایران نیامد

 

فوتبال روز:جی لوید ساموئل مدافع اهل تیرنیداد و توباگو که با مسوولان باشگاه استقلال به توافق رسیده بود در نهایت حاضر نشد به ایران برگردد .

 

به نقل از خبرآنلاین وقتی ساموئل ایران را ترک کرد حرف و حدیث‌های مختلفی در مورد عدم بازگشت او به تهران مطرح شد. این مسائل در نهایت به حقیقت پیوست و حضور ساموئل در استقلال منتفی شد. او به دلیل مشکلات مالی و همچنین مسائل دیگر حاضر نشد به تهران بیاید.  

 

منصور پورحیدری سرپرست استقلال در گفت‌وگو با خبرآنلاین با تأیید عدم بازگشت ساموئل به تهران می‌گوید:« او برگشت تا با خانواده‌اش مشورت کند ولی در خارج از ایران به خانواده او گفته بودند که ایران امنیت ندارد و همین موضوع باعث شد تا ساموئل به استقلال نیاید. عدم حضور او در تیم ما دلیل جز مسائل سیاسی نداشت و حالا با این شرایط برای تقویت خط دفاع سراغ گزینه‌های دیگری می‌رویم.» 

 

به نظر می رسد اتفاقات اخیر و واقعه سفارت انگلیس سبب شده تا این تبعه انگلیسی برای حضور در لیگ ایران با مشکلاتی از سوی وزارت امور خارجه کشورش مواجه شود. 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد