فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

درباره مصطفی دنیزلی؛بهترین خبر همین حضور توست

 

فوتبال روز:سرانجام محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مأموریت خود را به پایان رساند و مصطفی دنیزلی مربی مشهور ترک‌ را متقاعد کرد تا برای دومین‌بار هدایت پرسپولیس‌ها را برعهده بگیرد.

 

دنیزلی که پس از شکست 4 بر یک مقابل سپاهان در جام حذفی ایران را ترک کرده بود سال‌ها بعد در حالی به ایران می‌آید که در این مدت باشگاه‌های مختلفی در ایران  به دنبال عقد قرارداد با وی بودند. دنیزلی که ارزو داشت سرمربی تیم ملی ایران در سال 2006 باشد در مدت حضورش در ایران هیچ جامی را فتح نکرد اما رفتار و منش او و همچنین بازی‌های جذابش در دو تیم پاس و پرسپولیس همیشه در خاطر هواداران مانده بود و از این حیث دنیزلی یکی از محبوبترین مربیان خارجی شاغل در  ایران است و حتی با وجود باخت سنگین 4 ـ 1 مقابل سپاهان مورد حمله هواداران فوتبال قرار نگرفت. 

 

دنیزلی بعد از ترک ایران چندان پرکار نبوده و تنها به مدت یک سال و نیم هدایت بشیکتاش را برعهده داشت که فتح دو جام حذفی و لیگ در همان فصل اول حضور دستاورد بزرگ اوست. آقا مصطفی دوره کاری خود در بشیکتاش را به دلیل مشکلات مختلف نیمه تمام رها کرد و از آن پس بیشتر زندگی کرده است. این مربی که از حضور در شبکه‌های مختلف ترکیه درآمد بسیار خوبی داشت در نهایت مأموریت تازه‌اش را در حالی آغاز می‌کند که برخلاف گذشته همسرش نیز با وی به ایران خواهد آمد.  

 

همسر دنیزلی یک ورزشکار حرفه‌ای است که به تازگی با سرمربی جدید پرسپولیس ازدواج کرده است به نظر می‌رسد پس از زندگی مشترک به گفته دنیزلی باتری‌هایش را شارژ کرده موفقیت احتمالی با دنیزلی کهن‌سالی این پیرمرد زنده دل را شیرین‌تر خواهد کرد. 

 

دنیزلی در روزهایی به ایران می‌آید که اوضاع تیم تحت رهبری‌اش شبیه فصلی است که به ایران آمدو جانشین مجید جلالی شد او نیمی از سال را به ساخت تیم پرداخت و سپس در فصل جدید پاس را تبدیل به بهترین تیم فوتبال ایران در سال 1385 کرد. دنیزلی که تیم ورشکسته و زمین خورده‌ای را تحویل می‌گیرد با جو فوتبال ایران ورزشگاه آزادی و شرایط آشناست و با اعتبار خود به کمک پرسپولیس خواهد آمد. قرمزها که بازی در دو جام را پیش رو دارند باید به درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا و البته دربی بیاندیشند. مسابقه‌ای که با دنیزلی خاطرات خوشی از آن دارند. 

 

آرکاداش مصطفی جمعه وارد ایران می‌شود و از شنبه پرسپولیس را تمرین خواهد دارد و برای هواداران پرسپولیس این اتفاق بسیار هیجان‌انگیزی است. 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد