فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

عابدینی: مهدوی‌کیا دیگر فوتبال بازی نمی‌کند

  
فوتبال روز:مهدی مهدوی‌کیا بازیکن تیم فوتبال داماش گیلان تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفته و این خبری است که ساعاتی پیش منتشر شد. حالا امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش هم این خبر را تأیید کرده و تأکید می‌کند که مهدی دیگر نمی‌خواهد فوتبال بازی کند.

 

ابدینی در گفت‌وگو یی حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند:« مهدوی‌کیا قبلا یکسری حرف‌ها به من زده بود. او دیگر فوتبال بازی نخواهد کرد، در ضمن مهدوی‌کیا بابت تحصیل و مدرسه فرزندش هم نگرانی‌هایی دارد. او قرار است در یک کلاس پیشرفته مربیگری که یک سال در آلمان به طول می‌انجامد شرکت کند و این کلاس در ابعاد مختلف فوتبال، تغذیه بازیکنان، علم عضله‌شناسی، کارهای تئوری و عملی و مسائل مختلف دیگر خواهد بود. با این شرایط بعید می‌دانم که مهدوی‌کیا فوتبالش را ادامه دهد.» 

 

عابدینی در قسمت جالبی از حرف‌هایش خاطرنشان می‌کند:« اگر مهدوی‌کیا سرمربی شود مطمئن باشید که او را در هر تیمی که باشم به عنوان سرمربی انتخاب می‌کنم. من مهدوی‌کیا را از لحاظ فنی و اخلاقی قبول دارم و به کارش هم اعتقاد خواهم داشت. او می‌تواند در هر زمینه‌ای موفق شود.»  

 

عابدینی در مورد این موضوع که بعضی از بازیکنان داماش خواهان جدایی از این تیم هستند می‌گوید:« این موضوع در فصل نقل و انتقالات طبیعی است و ما نگران نیستیم.  هواداران داماش بدانند که اگر هر بازیکنی جدا شود بهتر است او را به خدمت خواهیم گرفت. یکی از نفراتی که خوشم می‌آید از داماش برود محمد محمدی است. او از اول هم در اینجا نگرانی‌هایی داشت و نتوانست خودش را با شرایط اینجا وقف دهد. البته سیامک سرلک هم به تراکتورسازی خواهد رفت. او یک بازیکن خوش اخلاق است و حیف است که از این فوتبال دور باشد.»  

 

از مدیرعامل سابق پرسپولیس در مورد انتخاب سرمربی جدید این تیم سوال می‌کنیم که عابدینی اینگونه جواب می‌دهد:« هم گزینه ایرانی وجود دارد و هم گزینه خارجی. می‌توان مربیانی مثل دنیزلی را به پرسپولیس آورد و من هم حاضرم به این باشگاه کمک کنم. اگر مربی ایرانی بیاید مطمئنا ترکش می‌خورد و دیدید که علی دایی و حمید استیلی در پرسپولیس قربانی شدند. به نظر من دنیزلی گزینه مناسبی است و فوتبال را خوب می‌فهمد. او بعد از استانکو بهترین مربی خارجی پرسپولیس در این سال‌ها بوده است.» 

 

 

 منبع:سایت گل 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد