فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فرکی: به خودمان باختیم/ باید قبول کنیم با استقلال فرق داریم

   
فوتبال روز:سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: به استقلال نباختیم و به بی‌تجربگی بازیکنان و اشتباهات خودمان باختیم.

 

حسین فرکی پس از شکست ۲ بر صفر برابر استقلال گفت: به دو تیم خسته‌ نباشید می‌گویم. شروع خوبی نداشتیم و بازیکنان ما تحت تأثیر نام استقلال قرار گرفتند و دچار استرس شدند و در نهایت بازی را به استقلال تقدیم کردیم. با تمام احترامی که برای استقلال قائلم باید بگویم امروز به استقلال نباختیم بلکه به اشتباهات خودمان و بی‌تجرگی بازیکنان‌مان باختیم. باید قبول کنیم که با استقلال فرق داریم آنها چند ملی پوش دارند که در راس آنها مجیدی است که یک مهره تاثیرگذار است. قهرمانی‌ نیم فصل را به استقلال تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: استقلال در دقیقه ۳۰ به گل رسید و بعد از آن ما کمی از لاک دفاعی خارج شدیم و میل به هجوم پیدا کردیم. بازیکنان کناری ما ضعیف بودند و ما آنها را محدود نکردیم ولی کیفیت همیشگی خودشان را نشان ندادند. در مجموع در دو سوم از زمان بازی عملکرد خوبی داشتیم.

فرکی افزود: در بین دو نیمه به بازیکنان گفتم چیزی برای از دست دادن نداریم و در نیمه دوم نیز بازی را هجومی آغاز کردیم. در نیمه دوم ما بهتر بودیم حتی توپ را به تیر دروازه استقلال هم زدیم اما در نهایت توپ‌هایمان گل نشد و قابل پیش‌بینی بود که از استقلال گل دیگری بخوریم. مسابقه‌ای را که دوست داشتیم ۲ بر صفر به سود خود تمام کنیم ۲ بر صفر به سود حریف تمام شد.

سرمربی نفت تهران عنوان کرد: کمبودهایی در تیم احساس شد. ما باید در نیم فصل دوم بهتر شویم تا بتوانیم مثل نیم فصل اول جزو بهترین‌های لیگ باشیم. در نیم فصل اول با تلاش مجموعه مدیریت، بازیکنان و تلاش کادر فنی موفق شدیم.
 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد