فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مظلومی: این شرایط را پیش‌بینی می‌کردم!!!

 

فوتبال روز:سرمربی استقلال گفت:‌ بعد از پیروزی در دربی چنین شرایطی را پیش‌بینی می‌کردم.

 

پرویز مظلومی پس از شکست ۲ بر یک برابر نفت آبادان در جمع خبرنگاران گفت: بعد از پیروزی در دربی چنین شرایطی را پیش‌بینی می‌کردم. از دیروز با بازیکنان صحبت کردم که در باد دربی نخوابند. ما در آن مسابقه ۱۲۰ دقیقه بازی کردیم و فقط ۴ روز فرصت داشتیم برای این بازی خودمان را آماده کنیم.

وی ادامه داد: باخت به موقعی‌ای را متحمل شدیم تا بلکه شاید بازیکنان ما به خودشان بیایند. هر بازی شرایط خاص خود را دارد و به همه گفته بودم دربی تمام شد اما حتی دیدید که تماشاگران هم خوشحال بودند و تیم ما را تا دقیقه 90 تشویق می‌کردند.
 
وی افزود: در طول هفته خیلی تلاش کردم روی این مسئله با بازیکنانم کار کنم که دربی تمام شده است. شرایط به گونه‌ای بود که هفته گذشته 120 دقیقه بازی کرده بودیم و بازیکنان ما خسته بودند و مجبور بودم به یک سری از آنها میدان ندهم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: باید ترکیب‌مان را نسبت به بازی گذشته عوض می‌کردیم و به یکسری از بازیکنان استراحت دادیم چون فاصله دیدار تا دربی خیلی کم بود. امروز روز ما نبود و حتی با وجود اینکه حملات بسیار زیادی داشتیم اما تیم حریف چند لایه دفاع می‌کرد و روی اشتباهات فردی گل‌هایی را دریافت کردیم.

مظلومی ادامه داد: در نیمه دوم تمرکز بازیکنان ما برگشت و با آرامش بیشتری بازی کردیم اما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. به تیم حریف تبریک می‌گویم هر چند که آنها چند لایه دفاع کردند و ما بارها از این دفاع چند لایه عبور کردیم و در نهایت باختیم. این نتیجه برای آنهایی بود که اعلام کردند همیشه شانس با استقلال است و دیدند که فوتبال شانسی نیست.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که قبول دارید تیم‌تان در باد پیروزی دربی خوابیده بود گفت: حرف شما را قبول دارم چون بچه‌ها تصور می‌کردند خیلی راحت بازی را از آن خود می‌کنیم. آنها 90 دقیقه دفاع کردند و شانس یارانش بودند. در مجموع این امتیازات در آینده سرنوشت ساز است و امیدواریم بازیکنانم از این شکست درس بگیرند و به مشکل نخوریم.

وی در خصوص آسیب دیدگی خسرو حیدری گفت: با حیدری صحبت کرده‌ بودیم که کم کم از او استفاده کنیم. مجددا پای او گرفت ولی فکر نمی‌کنم مشکل خاصی برای او به وجود آمده باشد.

مظلومی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه نبود جباری چقدر در این شکست تاثیر داشت گفت: خط هافبک ما انسجام خوبی به دست آورده و جباری هافبک نفوذی ما محسوب می‌شود. دراین بازی از زندی استفاده کردیم اما او بیشتر هافبک دفاعی است و مجبور شدم در نیمه دوم فرهاد مجیدی را به عقب برگردانم و برهانی را به جلو بفرستم. جباری بازیکن بزرگی است که در تیم ما تاثیر گذار است و قطعا نبودش باعث برخی مشکلات می‌شود.

مظلومی در خصوص اینکه تماشاگران با وجود شکست، این تیم را تشویق می‌کردند گفت: خوشحالی تماشاگران از دقیقه یک مشهود بود و حتی این مسئله در بازیکنان ما هم وجود داشت. ای کاش که از ما انتقاد می‌شد تا شاید در باد برد دربی نمی‌خوابیدیم اما این شکست به خاطر شکست در دربی بود و در اینکه بعضی از بازیکنان ما هم در زمین راه می‌رفتند تاثیر داشت.

وی گفت: جا دارد از زحمات کانون هواداران استقلال تشکر کنم که نظم خوبی را در ورزشگاه حاکم کردند ولی از هواداران استقلال گله دارم. تیمی که در صدر جدول قرار دارد نباید برای تماشای بازی‌هایش این قدر تماشاگر به ورزشگاه بیاید. شاید برد تیم‌های دیگر برای تماشاگران ما عادی شده و من توقع داشتم امروز 30 تا 40 هزار نفر به استادیوم بیایند چون هم در دربی برنده شدیم هم در صدر جدول هستیم و انتظارم بیش از اینها است. از همین عده‌ای که هم به ورزشگاه آمدند و تیم را تشویق کردند تشکر می‌کنم. 
 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد