فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حمید عسگری و پرستو صالحی به استقلال پشت کردند!

 

فوتبال روز:پروژه تهیه آلبوم «بچه‌های آسمون» به خواست علی فتح‌ا...زاده و همکاری سیاوش خواهانی (برادر دوقلوی سیامک خواهانی، خواننده گروه آریان) در بهار سال جاری کلید خورد تا جمعی از هنرمندان استقلالی گردهم آمده و به تهیه آلبومی با هشت ترانه متشکل از چهار ترانه با ریتم شش و هشت، یک ترانه به سبک تکنو، دو ترانه به سبک رگه (Regeh) و یک راک مشغول شدند. پروژه‌ای پرهزینه که به گفته دست‌اندرکاران آن هزینه‌ای برابر با تولید دو فیلم سینمایی را برای باشگاه استقلال در بر داشته است.

 

ظاهرا علی فتح‌ا...زاده از همان زمان پیش‌بینی تشکیل چنین استقلالی را می‌کرده که این‌چنین در لیگ و جام حذفی خواهد درخشید. این هشت ترانه البته دارای هشت موزیک‌ویدئو هم خواهد بود که با حضور بازیگران تئاتر و سینما به سبک فیلم‌های کوتاه در دست تهیه است و هر یک از آنها با موضوع اشعار ترانه همخوانی دقیق دارد. 

 
ناگفته نماند محتوای اغلب ترانه‌ها در وصف موفقیت‌های تیم استقلال از سال‌های دور تا امروز است. تمام ترانه‌های این آلبوم مجوز لازم را از وزارت ارشاد اخذ کرده‌اند و طبق اعلام مدیر و مجری طرح که خودش آهنگساز تمام ترانه‌ها هم هست، یعنی سیاوش خواهانی قرار است این آلبوم حداکثر تا بهار 91 آماده عرضه به بازار شود. 

 
البته از جمله نکات عجیب در این پروژه، پشت کردن خواننده استقلالی یعنی «حمید عسگری» به دست‌اندرکاران این طرح است. ظاهرا حمید عسگری که هرجا می‌رود استقلالی بودنش را فریاد می‌کند، پس از گذاشتن قرار قطعی برای شرکت در این پروژه از همکاری با باشگاه محبوبش انصراف می‌دهد. البته شبیه چنین رفتاری هم از سوی پرستو صالحی در قبال این پروژه رخ داد و آن این بود که این هنرپیشه با تعیین رقم نجومی برای حضور در این پروژه، مدیران این طرح را از همکاری با خود پشیمان می‌کند و این در حالی بوده که متن دکلمه و مجوز آن از وزارت ارشاد هم آماده شده بود، اما پرستو صالحی حاضر به تخفیف دادن نشد تا رسما از این پروژه کنار گذاشته شود.یادآور می‌شود تمام هنرمندان حاضر در این پروژه با دریافت ارقام قابل توجهی حاضر به همکاری شده‌اند و هیچ‌یک از آنها افتخاری برای این پروژه از هنرشان خرج نکردند.  

 

 بازیگرانی چون سام درخشانی، نیما شاهرخ‌شاهی، پویا امینی، سامان گوران، مجتبی کبیری و دیگران به اضافه خوانندگانی مثل مرتضی پاشایی، رضا یزدانی و... جالب است بدانید از شش ماه پیش دو تن از بازیکنان اسطوره‌ای و ستاره‌های سابق باشگاه استقلال هم در کلاس‌های سولفژ (خوانندگی) شرکت کرده‌اند تا یک ترانه را همراه هم در این آلبوم اجرا کنند. آقایان «م.ن» و «ش.ب» نیز در موزیک‌ویدئویی این ترانه حضور خواهند داشت. 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد