فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مظلومی:جباری روی حرفش بایستد و خودش نیاید/جباری در اختیار باشگاه

http://s2.picofile.com/file/7193843117/mazlomi05.jpg

فوتبال روز:سرمربی استقلال در پاسخ به اعتراض مجتبی جباری اعلام کرد که بهتر است او روی حرفش بایستد و دیگر به تمرین نیاید.


پرویز مظلومی در برنامه نود گفت: خدا شاهد است اگر تماس گرفتم برای این بود که مردم خواستند .من اصول تیمم را زیر پا نمی گذارم و او و کرار را در اختیار باشگاه قرار خواهم داد.
مظلومی ادامه داد: آقای جباری که این حرفها را می زند باید بداند که با همین تمرین ها بعد از چند سال مصدومیت به بهترین فرم خودش رسیده . تمرینات تیم ما زیر نظر آقای هنکه انجام می شود که از بایرن مونیخ آمده و یکی از بهترینهای آلمان است. من در کار هنکه دخالتی نمی کنم مگر آنکه اتفاق خاصی رخ بدهد که نیاز به حضور من باشد.


وی در توضیح مجادله بین کرار و جباری گفت: ضربه کاشته ای که اتفاق افتاد به هیچ کدام از این دو نفر ارتباط نداشت و باید توسط شیرزاد زده می شد.آقای جباری که این حرفها را می زند حتما می داند که بابت عرق ریختنش 400 - 500 میلیون پول می گیرد. ما از بازیکنان تیم انتظار داریم حرفه ای باشند و در این شرایط خاص تیم را خراب نکنند.


او در پایان حرفهایش تاکید کرد هیچ ابایی از استفاده از بازیکنان امید در بازی مقابل پرسپولیس ندارد. مظلومی گفت: مطمئن باشید این اصول را فدای نتیجه نمی کنم .






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد