فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قلعه‌نویی: اگر حرف بزنم سنگ روی سنگ بند نمی‌شود

 

فوتبال روز:امیر قلعه‌نویی بعد از بازی با راه آهن ترجیح داد چند روز سکوت کند ولی او حالا به جریان‌هایی اشاره می‌کند که مانع از نتیجه‌گیری تراکتور خواهد شد.

 

قلعه‌نویی در گفت‌وگویی اختصاصی با سایت گل مسائلی را عنوان کرد که در نوع خودش قابل تأمل است. حرف‌های قلعه‌نویی را در مورد جریاناتی که در تراکتور و در فوتبال تبریز وجود دارد را می‌خوانید. 

 

شما از لحاظ امتیازگیری در این هفته‌ها چندان موفق نبودید. امیر قلعه‌نویی برای خروج از این شرایط چه راهکارهایی را در نظر خواهد گرفت؟ 

وقتی تیم خوب بازی می‌کند جای نگرانی وجود ندارد. شما دیدید که بارسلونا شب گذشته 72درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشت و 10موقعیت گل را به دست آورد ولی در نهایت شکست خورد. از طرفی من باید تاوان سالم کار کردن و اصلاحات را در تراکتورسازی بدهم. اگر عزیزمحمدی و علیپور اجازه بدهند خیلی چیزها را افشا می‌کنم و می‌گویم اینجا چه خبر است. اگر هدف من گرفتن جام یا کسب سهمیه آسیا بود، حالا اولین هدفم پاکسازی و ریشه‌کن کردن برخی از مسائل غیراخلاقی است. اینجا اتفاقاتی رخ می‌دهد که اگر حرف بزنم سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. 

 

منظورتان چیست؟

گفتم که اگر عزیزمحمدی و علیپور اجازه بدهند حرف می‌زنم. من تمام انرژی‌ام را گذاشته‌ام تا یکسری مسائل غیراخلاقی را در اینجا درست کنم  و معتقدم ریشه‌کن کردن برخی از مسائل از به دست آوردن 10جام قهرمانی برایم مهمتر است. 

 

مثل اینکه از اتفاقات بیرونی باشگاه ناراحت هستید؟

به هر حال من حرف‌های زیادی دارم که اگر بزنم مردم آذربایجان خیلی چیزها را متوجه خواهند شد. ما در بازی با راه آهن از لحاظ مالکیت توپ و ایجاد موقعیت‌های خطرناک برتر از حریف بودیم ولی آقای مجتبی ساعی خبرنگار و گزارشگر تبریز از اینکه گل مساوی را زدیم ناراحت بود و انگار یکی از عزیزانش را از دست داده بود. او در حین گزارش می‌گفت که راه آهن 3امتیاز شیرین را از دست داد یا می‌گفت که تماشاگران با سکوت خود اعتراضشان را نشان می‌دهند. پس این آقا دنبال خط بازی است. البته ما بیوگرافی او را و اینکه چطور وارد شده به دست آوردیم و باز هم می‌گویم که من اینجا دنبال اصلاحات هستم و تاوانش را هم می‌دهم. 

 

چرا تعداد تماشاگران تراکتور کم شده؟

به گفته خبرنگاران و اکثر فوتبالدوستان تبریزی، بهترین نتایج تاریخ تراکتور در این فصل رقم خورده ولی من نمی‌دانم چرا تعداد تماشاگران کم است و ارتباط خاصی هم با آن ندارم. البته ما در ابتدای لیگ که مدام پیروز می‌شدیم و صدرجدول را در اختیار داشتیم، باز هم تماشاگر به استادیوم نمی‌آمد. مگر آن زمان تماشاگران زیادی می‌آمدند که حالا بیایند. من باز هم می‌گویم که می‌خواهم به یکسری از مسائل اخلاقی رسیدگی کنم تا خیلی چیزها ریشه‌کن شود. 

 

فکر می‌کنید مشکل امتیازگیری شما حل شود؟

ما در این فصل مشکلاتی از قبیل محرومیت و مصدومیت چند بازیکن را داشتیم ولی بروید ببینید تراکتور سال گذشته تا این هفته چه نتایجی گرفته بود. من نگران نیستم و مطمئن باشید ما یکی از مدعیان قهرمانی هستیم. البته باید بگویم که سالم کار کردن و اصلاحات هزینه دارد و برای من پاکسازی در اینجا از گرفتن 10 جام مهمتر است. در همین آخرین بازی 8موقعیت گلزنی داشتیم و حسن رودباریان ستاره تیم حریف بود. در ضمن معتقدم پنالتی راه آهن درست نبود و خطای رودباریان روی ابراهیمی هم پنالتی گرفته نشد. با این حال ما به نظر داور احترام می‌گذاریم. 

 

بازی با پرسپولیس را چطور می‌بینید؟

ما برای این بازی نگرانی نداریم ولی بعضی از آقایان می‌خواهند تراکتور را وارد حاشیه کنند ولی من عقب‌نشینی نمی‌کنم و یکسری پاکسازی‌ها انجام می‌دهم و از تراکتور می‌روم. حتما ما اشتباه کردیم که استقلال، ذوب آهن و داماش را بردیم و الان هم جزء تیم‌های بالانشین جدول هستیم. 

 

راستی نظر شما در مورد کم شدن سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا چیست؟

من دو، سه سال پیش حرف زدم و گفتم که ما باید مشکلات سخت‌افزاری فوتبال ایران را حل کنیم و بعد دنبال مربیان خارجی باشیم. آن زمان خیلی‌ها علیه من مقاله نوشتند ولی حالا می‌بینید که سهمیه را کم کردند. از لحاظ امکانات، ساختارسازی و مسائل حرفه‌ای حق با کنفدراسیون فوتبال آسیا بود ولی مسائل فنی فوتبال ما و همچنین تماشاگران زیادی که داریم قربانی این موضوع شدند. 

 

عزیزمحمدی در مصاحبه‌ای گفته که یکی از دلایل کم شدن سهمیه ناقص بودن مدارک باشگاه تراکتور بوده است. نظر شما چیست؟

این موضوع به مسائل اداری مربوط می‌شود و اطلاعی ندارم. در ضمن معتقدم اگر نتایج خوب سپاهان و ذوب آهن نبود باز هم سهمیه ایران کمتر می‌شد.

  

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد