فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

عصبانییت شدید قلعه نویی در رختکن:آقای اف 14 این شد بازی؟

http://s1.picofile.com/file/4987739508/galenoei.jpg

فوتبال روز:امیر قلعه نویی پس از بازی مقابل راه آهن و تساوی برابر تیم دایی در حالی که بسیار عصبانی بود وارد رختکن شد. او ابتدا از بازیکنان تشکر کرد تا خیال همه از غر و لندهای امیر آسوده شود اما طولی نکشید که او از خجالت تراکتوری ها درآمد.


در حالی که سکوت رختکن تراکتور را فرا گرفته بود قلعه نویی رو به بازیکنان کرد و گفت :« چه تان شده؟ وقتی می توانید همیشه مثل نیمه دوم بازی کنید چرا اینقدر شل و ول هستید؟»
 سپس امیر رو به بازیکنان خارجی خود، لوپز و رودریگو کرد و گفت:« نمی دانم شما رفتید کشورتان
و برگشتید چتون شده؟ این هم فوتبال بود شما بازی کردید؟»



 بیشترین عصبانیت امیر وقتی نمایان شد که چشم او به محمد ابراهیمی خورد. بازیکنی که پنالتی تراکتورسازی را به هوا زد تا آه از نهاد قلعه نویی خارج شود. امیر رو به ابراهیمی کرد و گفت:« فقط دنبال لقب اف 14 می گردی. فکرت شده همین لقب هایی که تماشاگران به تو می دهند. ممد اف 14 یعنی چه؟ کمی هم به فکر فوتبال و تراکتورسازی باش.»



قلعه نویی که حسابی از دست بازیکنان تراکتورسازی شاکی بود این بار سراغ مصطفی اکرامی رفت:« من که نمی توانم بیایم داخل زمین و بازی کنم. حالا که دفاعمان خوب شده مهاجمان گل نمی زنند. آقای اکرامی چرا بی دلیل خطا می کنی و به حریف پنالتی می دهی؟ موقعیت 3 درصدی راه آهن را به موقعیت صد در صدی تبدیل کردی. این هم شد بازی ؟
تراختورچی ها حالا حساب کار دستشان آمده. کار کردن با مربی ای که از باخت متنفر است خیلی هم راحت نیست!






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد