فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نمودار پلی اف لیگ قهرمانان آسیا/احتمال رویارویی استقلال وذوب آهن

 

فوتبال روز:پلی اف لیگ قهرمانان شرایط سختی را برای تیم های ایرانی ایجاد کرده است و حتی ممکن است یکی از تیم های استقلال و ذوب آهن با یک بازی از مسابقات این فصل خداحافظی کند!

 

 

 

 

مرحله پلی اف در دو بخش غرب و شرق آسیا به صورت جداگانه و با این شرایط برگزار خواهد شد:

پلی اف در دو مرحله بصورت تک بازی برگزار می شود( مرحله اول روز 22 بهمن 1390 و مرحله دوم روز 29 بهمن)

تیم بازنده در مرحله اول از دور مسابقات حذف می شود و حتی به AFC کاپ هم راه نخواهد یافت.

دو تیم بازنده مرحله دوم پلی اف به AFC کاپ راه می یابند و دو تیم برنده راهی مرحله گروهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان می شوند. 

قرعه کشی برای 5 تیم حاضر در مسابقات پلی اف بصورت آزاد است و ملاحظاتی مثل هموطن بودن تیمها در نظر گرفته نخواهد شد! 

 

الاتفاق عربستان، الشباب امارات، نفتچی ازبکستان و استقلال و ذوب آهن تیمهای حاضر در پلی اف غرب آسیا هستند. با شرایطی که کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظر گرفته است، بدترین قرعه این است که استقلال و ذوب آهن به عنوان دو تیم برگزار کننده مرحله اول پلی اف انتخاب شوند که در این صورت یکی از این تیم ها در همان تک بازی از مسابقات آسیایی این فصل کنار خواهد رفت. البته ما امیدواریم که این دو تیم در مرحله اول بازی نداشته باشند و از مرحله دوم وارد پلی اف شوند که حداقل تیم بازنده بتواند در  AFC کاپ شرکت کند. 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد