فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

برهانی: کجای دنیا بازیکنی که خوب بازی می‌کند را تعویض می‌کنند؟

 

فوتبال روز: مهاجم استقلال درباره ناراحتی‌اش پس از تعویض شدن گفت: تلاش خودم را می‌کنم و نمی‌دانم کجای دنیا بازیکنی که زحمت می‌کشد را همیشه تعویض می‌کنند.

 

 آرش برهانی پس از پیروزی 3 بر 2 استقلال برابر شاهین در مورد ناراحتی‌اش پس از تعویض گفت: در این مورد دیگر نمی‌خواهم صحبت کنم و خسته شده‌ام که بارها در مورد این موضوع صحبت کرده‌ام. سعی و تلاش خودم را می‌کنم تا فیکس باقی بمانم اما این اتفاق نمی‌افتد. همه هواداران هم سعی و تلاش من را می‌بینند.

وی تأکید کرد: تلاش خودم را می‌کنم و نمی‌دانم چرا تعویض می‌شوم. باید در مورد این موضوع با مظلومی صحبت کنم. کجای دنیا بازیکنی که زحمت می‌کشد را همیشه تعویض می‌کنند. در بازی با صبا هم خیلی خوب بودم و تعویض شدم و امروز هم همین اتفاق افتاد.

مهاجم استقلال در مورد طالب‌لو گفت: وحید بازیکن خوبی است که روی هیچ‌کدام از سه گلی که دریافت کرد مقصر نبود.
 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد