فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج هفته هشتم لیگ دسته اول/ ششمین برد متوالی پیکان

 

فوتبال روز:هشتمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با ثبت ششمین پیروزی در کارنامه پیکان تهران و نزدیک شدن پاس همدان به صدر جدول گروه "ب" پیگیری شد.

 

هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور بعدازظهر امروز پنجشنبه با برگزاری هشت بازی پیگیری شد که طی آن تیم‌های مس رفسنجان، پیکان تهران، ایرانجوان بوشهر، نفت مسجد سلیمان، پاس همدان، گهر زاگرس دورود و آلومینیوم هرمزگان مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و یک بازی نیز به نتیجه تساوی انجامید. 

 

پیکان تهران که یکه تاز جدول رده بندی گروه "الف" است، عصر پنجشنبه در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مصاف شهرداری این شهر رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر 2 این تیم را از پیش رو بردارد. گل‌های تیم پیکان در این بازی توسط حسن اسلامی (7)، محسن ارزانی (42) و سن ارن (60) به ثمر رسید و برای تیم شهرداری بندرعباس نیز امیر خدامرادی (12) و آلن رودریگوئز (86) موفق به گلزنی شدند. با این پیروزی تیم پیکان تهران 22 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول گروه "الف" استحکام بخشید. این ششمین پیروزی پی در پی تیم پیکان تهران در فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول است. 

 

تیم پاس همدان از تیم‌های پیروز دیدارهای امروز بود که موفق شد در ورزشگاه خانگی خود شکست 2 بر یک را به تیم گل گهرسیرجان تحمیل کند و فاصله امتیازی‌اش با ماشین سازی تبریز، صدرنشین گروه "ب" را به یک امتیاز برساند. برای تیم پاس همدان در این بازی خانگی نادر احمدی (2) و تیاگو فراگو (88) گل زدند و تنها گل تیم گل گهر را نیز احمد کیا در دقیقه 59 به ثمر رساند. پاس همدان با 15 امتیاز تیم دوم جدول رده بندی گروه "ب" مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور است. 

 

در دیگر دیدار تعیین کننده گروه "ب" مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور تیم آلومینیوم هرمزگان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر شکست یک بر صفر را به میزبان خود نساجی این شهر تحمیل کرد و با 13 امتیاز به رده چهارم جدول این گروه صعود کرد. تنها گل تیم آلومینیوم هرمزگان را در بهمن طهماسبی در دقیقه 70 به ثمر رساند و سه امتیازی شیرین را به اندوخته امتیازات نماینده هرمزگان افزود. 

 

- نتایج دیدارهای امروز مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است: 

 


گروه "الف": 

 
* اتکای گلستان صفر - مس رفسنجان یک
* شهرداری بندرعباس 2 - پیکان تهران 3
* ایرانجوان بوشهر 3 - پیام مخابرات فارس یک
 

 

گروه "ب": 

 
* کاوه تهران صفر - نفت مسجد سلیمان یک
* پاس همدان 2 - گل گهر سیرجان یک
* گهر زاگرس دورود 3 - شیرین فراز کرمانشاه یک
* نساجی مازندران صفر - آلومینیوم هرمزگان یک
* استقلال صنعتی یک - تربیت یزد یک 

 

نتایج مسابقات روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به شرح زیر است:

گروه اول: 


گسترش فولاد تبریز یک - فولاد یزد 4
شهرداری اراک یک - ابومسلم مشهد صفر
پارسه تهران یک - صنعت ساری 4
استیل آذین سمنان صفر - سایپای شمال صفر


گروه دوم:  


برق شیراز یک - شهرداری یاسوج 2
نیروی زمینی تهران یک - ماشین سازی تبریز یک 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد