فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کرانچار: از پرسپولیس شناخت کافی داشتم/دو تیم به تساوی راضی بودند

  

فوتبال روز:سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی برابر پرسپولیس گفت: شرایط بازی در بعضی دقایق نشان می‌داد دو تیم به تساوی راضی هستند.

 

زلاتکو کرانچار پس از تساوی صفر - صفر مقابل پرسپولیس گفت: این تساوی عدالت را نشان داد. از نتیجه راضی هستم اما فراموش نکنید که کنترل بازی دست سپاهان بود. شرایط بازی در بعضی دقایق نشان می‌داد دو تیم به تساوی راضی هستند.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه این تیم فقط دو موقعیت گلزنی داشت گفت: حرف شما را قبول ندارم. این طور نبود که شانس پرسپولیس بیشتر از ما بوده باشد. شانس‌های سپاهان نشان می‌داد که موقعیت‌های ما بهتر بود و به نظر من تساوی عادلانه بود.

وی در خصوص هدف از حضور نویدکیا در میدان اظهار داشت: می‌خواستیم از کناره‌ها به پرسپولیس فشار بیاوریم و نویدکیا را به بازی آوردیم که قدرت کنترل بازی را به دست گیریم.

کرانچار در پاسخ به این سؤال که آیا می‌تواند سپاهان را قهرمان کند عنوان کرد: مسئله مهم این است که ما اکنون ۵ امتیاز با صدر جدول فاصله داریم و بازی خوبی هم انجام دادیم. این شروع یک جریان برای سپاهان است اما به هیچ وجه برای قهرمانی تحت فشار نیستیم قهرمانی در لیگ مهم است ولی می‌خواهیم به لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کنیم.

وی افزود: بازیکنان ما با اعتماد به نفس بیشتری وارد این مسابقه شدند. هرچند می‌دانستیم پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد اما در دقایق پایانی با موقعیت گل‌هایی که بدست آوردیم می‌توانستیم پیروز شویم.

سرمربی سپاهان در مورد تغییر سیدصالحی و نویدکیا برای گرفتن یک امتیاز گفت: من از مساوی راضی نیستم و با آوردن نویدکیا سعی کردم بازی را بهتر کنترل کنیم و از پاس‌های در عمق او استفاده کنیم و همچنین یانوش را آوردم تا قدرت سرزنی تیم را بالا ببرد و تیم را به گل برسیم.

کرانچار در مورد علت حضور دیرهنگام نویدکیا گفت: نویدکیا مصدومیتی داشت و بعد از بازی با ملوان در تمرینات اول تیم غایب بود. او بازیکن باکیفیتی است و امروز زمان خوبی به تیم اضافه شد و امیدوارم در آینده بیشتر از او استفاده کنیم.

وی در مورد رویارویی با پرسپولیس تیم سابقش گفت: این برای من یک امتیاز است که با تیم سابقم بازی می‌کردم زیرا شناخت کافی از بازیکنان داشتم و سعی کردم پیروز شویم که این اتفاق نیفتاد. 
 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد