فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کلمبیا 1 – آرژانتین 2: بازگشت با مسی و آگرو


فوتبال روز:
آرژانتین در نیمه دوم به بازی برگشت و مقابل کلمبیا به پیروزی دو بر یک رسید. آنها اولین باخت کلمبیا در مقدماتی جام جهانی 2014 را رقم زدند.



البته این برد تردیدها را از روی تیم الخاندرو سابه‌یا برنداشت چرا که کلمبیا رادامل فالکائو و فردی گوارین را در اختیار نداشت و با این حال آرژانتین در یک ساعت اول بازی به شدت به مشکل برخورده بود.

ابتدا دورلان پابون در دقیقه 45 گل اول را برای کلمبیا زد. روی فرار جیمز رودریگس، کلمبیا به ضربه‌ای ایستگاهی رسید و شوت پابون با برخورد به خاویر ماسچرانو در دروازه فروغلتید.

لیونل مسی در دقیقه 61 گل تساوی را زد. او به خوبی خط دفاعی کلمبیا را گشود و پس از آن که داوید اوسپینا سانتر زمینی خوسه سوسا را برگرداند مسی وارد شد و دروازه خالی را باز کرد.

آرژانتینی‌ها در این دقایق سرانجام ضرباهنگ خود را یافته بودند. در دقیقه 85 نوبت به سرخیو آگرو رسید تا گل بزند. ضربه گونسالو ایگواین را دروازه‌بان کلمبیا برگرداند اما آگرو در برگشت آن را به گل دوم تبدیل کرد.

آرژانتین با اروگوئه در صدر جدول قرار گرفت اما اروگوئه یک بازی کمتر انجام داده است.







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد