فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴/ توقف آرژانتین برابر بولیوی و پیروزی اروگوئه


فوتبال روز:
در پیکارهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در منطقه آمریکای جنوبی، آرژانتین مقابل بولیوی متوقف شد اما اروگوئه به پیروزی پرگل مقابل شیلی رسید.



شب گذشته چهار دیدار از این پیکارها انجام گرفت که آرژانتینی‌ها در حالی که لیونل مسی را در اختیار داشتند، به تساوی یک بر یک خانگی مقابل بولیوی رسیدند.

در این جدال که در ورزشگاه مونومنتال انجام گرفت، پس از آنکه میهمان توسط مارچلو مورنو در دقیقه ۵۶ گل زد، میزبانان توسط ازکوییل لاوازی در دقیقه ۶۰ به گل تساوی و نجات‌بخش رسیدند.

در دیداری دیگر اروگوئه توانست با ۴ گل شیلی را درهم بکوبد. ستاره بی‌چون و چرای این دیدار لوئیس سوارز، گلزن خط حمله تیم فوتبال لیورپول انگلیس بود که چهار گل تیمش را زد، وی در دقایق ۴۲، ۴۵، ۶۸ و ۷۴ گلزنی کرد.
 
در مصافی دیگر کلمبیا در خانه برابر ونزوئلا به تساوی یک بر یک رسید. فردی گاراین ۱۱ برای کلمبیا و فلچر ۷۹ برای ونزوئلا گل زدند.
در آخرین مصاف انجام‌گرفته پاراگوئه نیز ۲ بر یک از سد اکوادور عبور کرد. کریستین ریورس ۴۷ ، داریو ورون ۵۷ برای پاراگوئه گل زدند. در حالیکه اکوادور توسط روجاس ۹۰ به گل رسید. 

در حال حاضر در جدول این پیکارها اروگوئه با ۷ امتیاز و ۳ بازی انجام داده صدرنشین است. آرژانتین نیز باهمین تعداد بازی  و ۴ امتیاز مکان دوم را به خود اختصاص داده است.

مکان سوم نیز با همین امتیاز و یک بازی کمتر به کلمبیا رسیده است. پاراگوئه، ونزوئلا، اکوادور و پرو در رده چهارم تا هفتم قرار دارند.






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد