فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج هفته ششم لیگ آزادگان؛پیروزی پیکان و نساجی

 

فوتبال روز: تیم های فوتبال پیکان و ماشین سازی تبریز در هفته ششم لیگ دسته اول صدرنشین گروه های اول و دوم شدند.

 

توانا»، هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال عصر امروز با برگزاری 12 دیدار آغاز شد.

در مهم‌ترین دیدار امروز از گروه اول تیم فوتبال پیکان به مربیگری فرهاد کاظمی میزبان ابومسلم بود که در پایان شاگردان کاظمی توانستند یک بر صفر به پیروزی دست یابند و جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم تر کنند.
استیل آذین با هدایت هومن افاضلی برابر فولاد یزد با تساوی بدون گل متوقف شد تا شانس کم کردن اختلاف با صدر را از دست بدهد. استیل آذین با این تساوی یازده امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند.

در گروه دوم تیم گل گهر سیرجان با تساوی بدون گل برابر شیرین فراز کرمانشاه متوقف شد و با توجه به پیروزی یک بر صفر ماشین سازی تبریز برابر پاس همدان جایگاه خود را به تیم تبریزی داد. شاگردان رسول خطیبی با کسب این 3 امتیاز با 12 امتیاز در صدر جدول گروه دوم ایستادند.

در حالی که قرار بود تمامی دیدارهای هفته ششم عصر امروز برگزار شود، اما دو دیدار به فردا موکول شد. غلامرضا بهروان، رئیس سازمان لیگ آزادگان در گفت و گو با خبرنگار فارس با اشاره به لغو دیدار تیم های نیروی زمینی و آلومینیوم هرمزگان عنوان کرد: به علت اینکه پرواز بندرعباس لغو شده بود بازیکنان آلومینیوم نتوانستند خود را به تهران برسانند و به همین علت این دیدار فردا برگزار خواهد شد.

وی درباره علت لغو دیدار تیم های ایران جوان بوشهر با مس رفسنجان ابراز بی اطلاعی کرد و خاطرنشان کرد: این دیدار نیز همچون بازی دیگر عصر فردا برگزار می شود.

*نتایج دیدارهای هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال:
گروه اول:استیل آذین سمنان صفر - فولاد یزد صفر
پیکان تهران یک - ابومسلم مشهد صفر
شهرداری اراک یک - سایپای شمال یک
گسترش فولاد تبریز یک - صنعت ساری صفر
شهرداری بندرعباس یک - پیام مخابرات فارس صفر
گروه دوم:نساجی مازندران یک - شهرداری یاسوج صفر
کهر زاگرس لرستان یک - نفت مسجد سلیمان یک
کاوه تهران یک - تربیت یزد یک
شیرین فراز کرمانشاه صفر - گل‌‎گهر سیرجان صفر
پاس همدان صفر - ماشین سازی تبریز یک
استقلال صنعتی یک - برق شیراز یک

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد