فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هفته پنجم لیگ دسته اول/ هفته تساوی‌ها

  

فوتبال روز: تمام دیدارهای روز اول هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول با تساوی به پایان رسید.

 

رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول با برگزاری 5 دیدار همزمان وارد هفته پنجم شد و نکته جالب توجه اینکه هر 5 مسابقه با تساوی به پایان رسید.
 *در تبریز، گسترش فولاد تبریز با تساوی یک بر یک مقابل اتکای گرگان متوقف شد. در این دیدار عماد نبی پور در دقیقه 47 برای اتکا و مصطفی چترآبگون در دقیقه 64 برای گسترش فولاد موفق به گلزنی شدند.

*نتایج رقابت‌های امروز به شرح زیر است:
صنعت ساری یک – ابومسلم یک
سایپای قائمشهر یک - شهرداری بندرعباس یک
برق شیراز یک – نیروی زمینی یک
گسترش فولاد یک – اتکا گرگان یک
فولاد یزد 2 – ایرانجوان بوشهر 2
 

* فولاد یزد که تا دقیقه 84 با نتیجه دو بر صفر و با گل های سجاد عرفانی در دقیقه 22 و مصطفی چراغی در دقیقه 75 از میهمان خود ایران جوان پیش بود در دقایق 84 و 93 با دریافت دو گل مقابل میهمان خود متوقف شد. گل های ایران جوان را حسین خسروی در دقیقه 84 و دیگو ماکسیمو در دقیقه 93 به ثمر رساندند.

* در ساری، تیم صنعت این شهر با نتیجه یک بر یک مقابل میهمان خود ابومسلم به تساوی رضایت داد. در این دیدار ابتدا صنعت ساری در دقیقه 32 با گل محمد عباس زاده پیش افتاد ولی این محمد پهلوان بود که در دقیقه 75 با گلزنی برای ابومسلم بازی را به تساوی کشاند.

* در شیراز، برق شیراز با گل دقیقه 46 عیسی ترائوره از حریف خود نیروی زمینی پیش بود ولی در دقیقه 48 و با گل موسی شهبازی برای نیروی زمینی بازی به تساوی کشیده شد و این نتیجه تا پایان بازی باقی ماند.

* در قائمشهر، سایپا شمال با تساوی یک بر یک مقابل میهمان خود شهرداری بندرعباس متوقف شد. امیرحسین یوسفی در دقیقه 41 برای سایپا شمال و جوزف ادیشون در دقیقه 73 برای شهرداری بندرعباس موفق به گلزنی شدند.

سایر دیدارهای  این هفته فردا (پنج شنبه) برگزار خواهند شد. 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد