فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

یادی از یک خاطره:ازدرگیری رحمان و ناجی تا فحاشی حنیف و آندو

http://s1.picofile.com/file/6268275650/esteghlal_.jpg

فوتبال روز:حنیف عمران‌زاده پسر بدی نیست ولی وای به حال وقتی که کنترل اعصابش را از دست بدهد.


 آنچه که از بازی استقلال ـ مس سرچشمه در خاطرات ماند همین صحنه است، صحنه‌ای مربوط به درگیری دو بازیکن یک تیم برای استقلال هم قبلا پیش آمده بود و عکس‌هایی نیز در این زمینه منتشر شده بود اما این یکی با واکنش داور مواجه شد و کارت قرمزی که از جیب او بیرون آمد می‌توانست برتری استقلال را با خطر جدی مواجه کند.


این اتفاق پس از ماجرای دو بازیکن پرسپولیس به شدت مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و به نوعی با مسأله روزگذشته پیوند خود، ماجرایی که حالا نشان دهنده سقوط اخلاقی ماست. از این اتفاقات در این چند سال کم نداشته‌ایم و معروف‌ترین آن به درگیری ناجی بداوی و رحمان رضایی دو مدافع تیم ملی ایران برمی‌گردد که در بازی مقابل عمان در جام ملت‌های آسیا 2004 با ضربات سیلی یکدیگر را نوازش دادند.


نکته جالب اینکه محمد نصرتی که امروز خبرسازترین بازیکن فوتبال ایران است در آن مسابقه به دلیل خطای خطرناک روی بازیکن حریف توسط کمیته انضباطی رقابت‌ها 4بازی محروم شد.
 ماجرای روز گذشته ظاهرا از جایی شکل گرفته که آندو تیموریان خطاب به مدافعان تیم می‌گوید: علی سامره تکنیکی و سریع است و ممکن است با یک حرکت خط دفاع را جا بگذارد روی یک خط نایستید که این تذکر فنی با واکنش بسیار تند عمران‌زاده توأم می‌شود و او اقدام به فحاشی علیه آندو می‌کند.


لحظاتی بعد آندو خشمگین از این اتفاقات حرف‌ها را پیش مجیدی بازگو می‌کند که قهرمانی با شنیدن این صحبت‌ها رأی به اخراج او می‌دهد در حالی که آندو در آن لحظه فقط موضوع را به کاپیتان تیم انتقال می‌داده است.


 این اتفاق خبرساز احتمالا با برخورد انضباطی باشگاه استقلال مواجه خواهد شد، گرچه پرویز مظلومی بعد از بازی آنقدر سست در این‌باره اظهارنظر کرد که خیلی‌ها عقیده داشتند چنین چیزی رخ نخواهد داد.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد