فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قلعه‌نویی: بردیم تا بعضی‌ها تا 20 روز سکوت کنند

 

فوتبال روز:سرمربی تراکتورسازی پس از برتری برابر فجرسپاسی گفت: این نتیجه باعث شد بعضی‌ها که دلشان به حال تراکتورسازی نمی‌سوزد حداقل 20 روز سکوت کنند.

 

امیر قلعه‌نویی پس از برتری 2 بر یک تیمش مقابل فجر سپاسی شیراز در نشست خبری گفت: دلم برای شیراز تنگ شده بود. از استاندار محترم فارس و آذربایجان شرقی تشکر می‌کنم که امروز به ورزشگاه آمدند و این نشان می‌دهد روحیه پهلوانی در وجود مردم این دو استان وجود دارد.

وی در مورد شرایط این بازی گفت: بازی خوبی بود. به کلانتری تبریک می‌گویم چرا که تیم خوبی ساخته است. در دقایق ابتدایی باید بیش از دو گل دریافت می‌کردیم و شانس یار ما بود که بازی را در نیمه دوم بردیم.

قلعه‌نویی یادآور شد: فجر یک تیم سرعتی است و در نیمه اول تفکر بازیکنان ما را از بین برد اما با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌کردیم توان بازیکنان این تیم در نیمه دوم تخلیه شود، توانستیم بازی رادر دست بگیریم و با یک ضربه خوب نتیجه را به سود خود به پایان ببریم.

وی افزود: این نتیجه باعث شد بعضی‌ها که دلشان به حال تراکتورسازی نمی‌سوزد و فقط به منافع خود فکر می‌کنند، حداقل 20 روز سکوت کنند.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه این نشست در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه تفاوت بین تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی چیست، گفت: اصفهانی‌ها یک برنامه ‌ریزی 10 ساله داشتند که تنها در فوتبال نبود و به همین دلیل امروز بیشتر مدال‌های آسیایی در اصفهان است اما تراکتورسازی تیمی است که پتانسیل خوبی دارد و حمایت‌های مردمی باعث می‌شود امسال قدرتمندتر ظاهر شویم.

وی در پایان گفت‌: اگر نقاط ضعف را برطرف کنیم احتمال قهرمانی تراکتورسازی وجود دارد.
 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضااسبسلی شنبه 21 آبان 1390 ساعت 23:15

اقای قلعه نوعی تبریز مثل اصفهان نیست که مسولین باخرید داور تیم روقهرمان کنند اینجا تبریزه باید باخیلی ازناعدالتیهامبارزه کنید یعنی قهرمانی گاونر میخواهدومردکهن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد