فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پرسپولیس خواهان حضور دنیزلی در تهران

http://s1.picofile.com/file/4985339412/%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%B2%D9%84%DB%8C.jpg

فوتبال روز:یک منبع موثق در باشگاه پرسپولیس خبر داد که در حال حاضر دنیزلی جدی‌ترین گزینه پرسپولیس است.


بعد از تساوی ناامیدکننده پرسپولیس مقابل نفت تهران، تلاش‌های پنهانی مسئولان تیم سرخپوش تهرانی برای تغییر کادرفنی جدی‌تر شده و آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که آنها خواهان حضور مصطفی دنیزلی سرمربی نامدار ترکیه‌ای در تهران هستند.

قانون خبر داد که وضعیت حمید استیلی هنوز به طور کامل مشخص نیست و خبرهای متفاوتی در مورد استعفا یا برکناری این مربی مطرح شده است.

رسانه‌ها از مربیانی مثل حمید درخشان، علی دایی، زلاتکو کرانچار و مصطفی دنیزلی نام برده‌اند ولی یک منبع موثق در باشگاه پرسپولیس به قانون خبر داد که در حال حاضر دنیزلی جدی‌ترین گزینه پرسپولیس است. 
مسئولان این باشگاه از طریق سفارت ایران در کشور ترکیه با دنیزلی در تماس هستند و حتی با این مربی دوبار به صورت تلفنی مذاکره کرده‌اند. نکته مهم این است که دنیزلی به پرسپولیسی‌ها پاسخ منفی نداده و گفته که در حال بررسی این پیشنهاد است.
 پرسپولیسی‌ها خواهان حضور دنیزلی در تهران شده‌اند تا مذاکرات بعدی را در ایران انجام دهند.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد