فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

شیطنت کردند تا نکونام و شجاعی متهم شوند/بازیکن بازداشت شده آماتور است


فوتبال روز:
خبر بازداشت بازیکن فوتبال در اسپانیا به اتهام حمله شیشه در حالی ظرف چند ساعت فضای فوتبال ایران را پر کرد که جواد نکونام و مسعود شجاعی هر دو به این موضوع واکنش نشان دادند.



وقتی خبر دستگیری یک بازیکن فوتبال در اسپانیا به جرم حمل 600 گرم مواد مخدر شیشه در فرودگاه میلان ایتالیا منتشر شد، ذهن ها به سمت دو بازیکن ایرانی شاغل در لالیگا رفت اگر چه ساعتی بعد، هم مسعود شجاعی و هم جواد نکونام در گفت و گوهایی عنوان کردند که هیچ ارتباطی با این موضوع ندارند. اگر چه این بازیکن دستگیر شده در لیگ فوتبال اسپانیا بازی می کند اما بازیکن نام آشنایی نیست و به همراه دو همدستش بازداشت شده است. البته در این بین منابع خبری هم شیطنتی را مرتکب شده‌اند به شکلی که عنوان کردند فرد بازداشت شده، بازیکنی بین المللی است. برخی منابع خبری خارجی از جمله روزنامه مارکا بازداشت یکی از بازیکنان بین‌المللی فوتبال ایران در فرودگاه میلان خبر دادند که هنگام ورود به فرودگاه « مالپنسا»  مواد مخدری را در کفش خود جاساز کرده بود اما ماموران امنیتی در حین بازرسی متوجه این مواد شدند و او را بازداشت کردند.
در این خبر تاکید شده که این بازیکن بین‌المللی ایران در باشگاه‌های اسپانیایی بازی می کند و در پرواز تهران به میلان بوده و زمانی که قصد ورود به فرودگاه میلان را داشته با خود 600 گرم مواد مخدر ( شیشه ) حمل می کرده که این مواد را در کف کفشش جاساز کرده بود.
پس از این خبر همه نگاه ها به سمت مسعود شجاعی و جواد نکونام معطوف شد اما نکونام در تمرینات اوساسونا حضور داشت و مسعود شجاعی نیز در بیمارستانی در آلمان روز پنجشنبه تحت عمل جراحی قرار گرفته بود.
البته بعد از اعلام این خبر روزنامه مارکا در گام بعد نام این بازیکن را اعلام کرد. حسن عمولشگریان بازیکن مورد نظر است که به عنوان یک بازیکن آماتور در لیگ های اسپانیا بازی می کند. براساس خبر مارکا این بازیکن 27 ساله است و 690 گرم شیشه به ارزش 250 هزار یورو را در کفش خود جاساز کرده بود. پویان آقاجان 32 ساله که مقیم رم است و مهدی رحمانی 39 ساله مقیم ونیز نیز این بازیکن را همراهی می کرده اند.
تمام این حرف ها در حالی ظرف چند ساعت فضای فوتبال ایران را پر کرد که جواد نکونام و مسعود شجاعی هر دو به این موضوع واکنش نشان دادند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد