فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج کامل هفته یازدهم لیگ برتر/ پرسپولیس همچنان در بحران


فوتبال روز:
در هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیمهای مس کرمان ٬ داماش گیلان و شاهین بوشهر حریفان خود را شکست دادندو تیم پرسپولیس مقابل نفت تهران متوقف شد.



پنجشنبه 28/07/1390


راه آهن                      1-1                  سپاهان

فولاد                          0-1                  مس کرمان


جمعه 29/07/1390



ملوان                          0-1                داماش گیلان


گل: جهانگیر عسگری دقیقه 23



تراکتور سازی             2-2               سایپا


گلها:سیاوش اکبرپور 15 و علی علیزاده 44 برای تراکتورسازی و ابراهیم صادقی 32 و عباس محمدرضایی 54 گل برای سایپا

شاهین بوشهر           1-0                فجر سپاسی

گل: منصور تنهایی  دقیقه 52


پرسپولیس صفر - نفت تهران صفر


جمعه 29 مهر 1390 ، ساعت 18:15 ، ورزشگاه آزادی

 داور : هدایت ممبینی

اخطار : رضا معقولی، حمید فتحی، مجتبی زارع و میثم خسروی از نفت و محمد نصرتی، جواد کاظمیان و محمد نوری از پرسپولیس

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا حقیقی، محمد نصرتی، علیرضا نورمحمدی، مجتبی شیری( از دقیقه ۹۰ امیر حسین فشنگچی)، شیث رضایی،  مازیار زارع، محمد نوری( از دقیقه ۷۷ وحید هاشمیان)، حسین بادامکی، جواد کاظمیان( از دقیقه ۶۳ مهرداد اولادی)، غلامرضا رضایی و هادی نوروزی

سرمربی: حمید استیلی


ترکیب تیم نفت تهران:

سوشا مکانی، مارسیو خوزه، حمید فتحی، میثم خسروی، میثم آقابابایی، محمد حسین مهرآزما( از دقیقه ۴۲ مجتبی زارعی )، علیرضا عزتی( از دقیقه ۱۵ مرتضی پورعلی گنجی)، رضا معقولی( از دقیقه ۸۶ مصطفی مهدوی)، خلدون ابراهیم، یعقوب کریمی و ایمان موسوی

سرمربی: حسین فرکی


شرح بازی :

باز هم یک بازی بی‌هدف و سردرگم از تیم پرسپولیس. انگار نه انگار بازی در ورزشگاه آزادی و در مقابل دیدگان تماشاگران خودی برگزار می‌شد. پرسپولیس باز هم نتوانست نتیجه لازم را بگیرد. نه طلسم، نه شانس و... این تیم به هیچ‌کدام از این مشکلات گرفتار نشده، بلکه این خود بازیکنان و تاکتیک تیم قرمزپوش پایتخت‌نشین است که اینطوری در بحران فرو رفته‌اند. این اوضاع تیم پرسپولیس تا پایان هفته یازدهم است.

درست در همان ثانیه‌های اول که هنوز عقربه‌ها به دقیقه یک نرسیده بود، یک حمله سریع از سرخپوشان، نوید این را به تماشاگرانش می‌داد که در این بازی هجومی خواهند بود و به دنبال یک پیروزی پرگل خواهند بود، اما نه زهی خیال باطل. در هفته‌ای که گذشت پروین به نوعی همه کاره تیم پرسپولیس شد. در بازی مقابل نفت هم می‌توان گفت تیم با تفکرات علی پروینی به میدان رفت : زیر توپ زدن‌های بی‌هدف. پاس‌های اشتباه. همه اینها فقط و فقط بازی با اعصاب تماشاگران حاضر در ورزشگاه و آنهایی که روز جمعه در خانه بازی را تماشا می‌کردند، بود.

اما هرچه هست معلوم نیست که پرسپولیس تا کی به بازی‌های بی‌هدفش ادامه خواهد داد. به بازی‌های بی‌تاکتیک و... 

این پرسپولیس کماکان در بحران به سر می‌برد و حالا حالاها هم در این بحران به سر خواهد برد مگر اینکه یک تلنگر به این قرمزپوشان بخورد تا به خودشان بیایند.


اتفاق ویژه:

 ویژه‌ترین اتفاق این بازی را می‌توان به ترکیب و تاکتیک علی پروین در این بازی اشاره کرد که تاکتیک سلطان هم نتوانست به برد پرسپولیس ختم شود. البته این پرسپولیس توانست تیم صدرنشین لیگ را متوقف کند و جای بسی خوشحالی برای کادرفنی این تیم دارد!!!

دیگر اتفاق ویژه هم به آخرین صحنه بازی برمی‌گردد که در یک صحنه ضربه کاشته‌ای به نفع پرسپولیس اعلام شد که مازیار زارع و هادی نوروزی برسر زدن ضربه با هم به دعوا پرداختند که گزارشگر بازی در جمله طعنه‌آمیز گفت انگار این بازیکنان در طول فصل چند گل زده‌اند که برسر این توپ با هم دعوا می‌کنند !





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد