فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

لیگ قهرمانان آسیا/ پیروزی السد مقابل سامسونگ و چونبوک مقابل الاتحاد


فوتبال روز:در
مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا السد قطر سوان سامسونگ را در کره جنوبی مغلوب کرد و دومین دیدار با پیروزی نماینده کره جنوبی در خانه الاتحاد عربستان به پایان رسید.



ور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پیگیری شد که در اولین دیداردیروز سوان سامسونگ بلووینگز کره‌جنوبی که در مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات، ذوب آهن را از پیش‌رو برداشته بود در ورزشگاه جام جهانی سوان میزبان السد قطر بود و با نتیجه عجیب 2 بر صفر در خانه شکست خورد.
نماینده قطر که در مرحله نیمه نهایی با وجود شکست در هر دو دیدار مقابل سپاهان به مرحله بعد صعود کرد، توسط ممدو نیانگ بازیکن سنگالی خود در دقایق 70 و 81 به برتری رسید تا گام بلندی برای صعود به فینال بردارد.

این دیدار پربرخورد 3 اخراجی نیز داشت که 2 بازیکن از السد و یک بازیکن سامسونگ با حکم داور بالاجبار زمین بازی را ترک کردند. در دقیقه 85 کیتا از السد و ریستیک از سامسونگ اخراج شدند و نیانگ زننده گل‌های بازی در دقیقه 90 دیگر بازیکن اخراجی نماینده قطر بود.


پیروزی چونبوک موتورز کره جنوبی در خانه الاتحاد عربستان


شب گذشته الاتحاد عربستان در ورزشگاه خانگی خود عبدالله الفیصل میزبان چونبوک موتورز کره‌جنوبی بود که با نتیجه 3 بر 2 تن به شکست خانگی داد.
در این دیدار ابتدا انینهو در دقیقه 3 برای چونبوک گلزنی کرد اما نایف هزاز در دقایق 7 و 17 دو گل برای الاتحاد به ثمر رساند تا نیمه اول با برتری نماینده عربستان همراه شود.
در نیمه دوم چونبوک موتورز حملات گسترده‌‌ای را تدارک دید و موفق شد توسط سئونگ جون سون در دقیقه 57 گل تساوی بخش بازی را به ثمر برساند. در ادامه باز هم چونبوک گلزنی کرد تا این بار هوان چو در دقیقه 77 پیروزی را برای صدرنشین کی‌لیگ در جده به ارمغان بیاورد.

دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی چهارشنبه 26 اکتبر (4 آبان) برگزار می‌شود.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد