فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

تماس پرسپولیس با دنیزلی از طریق سفارت

http://s1.picofile.com/file/4985339412/%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%B2%D9%84%DB%8C.jpg

فوتبال روز: مسئولان باشگاه پرسپولیس به طور جدی در فکر ایجاد تغییر در کادرفنی هستند و به نظر می‌رسد حمید استیلی دیر یا زود از این تیم برکنار خواهد شد.


به نقل از سایت گل هر چند پرسپولیسی‌ها از جمله علی پروین در این شرایط حساس تا حدودی از استیلی حمایت کرده‌اند ولی این مربی روی لبه تیغ قرار دارد و موضوع مهم این است که محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرده که از عملکرد سرمربی تیمش راضی نیست و هر لحظه امکان دارد تصمیمات غیرمنتظره بگیرد.


 رویانیان در مصاحبه‌ای که روز گذشته انجام داد با صراحت اعلام کرد که حتی روی جانشین‌های استیلی هم فکر کرده و برای مذاکره با آنها برنامه دارد.  در حال حاضر مصطفی دنیزلی جدی‌ترین گزینه پرسپولیس برای جانشینی استیلی است. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که تمامی اعضای هیئت مدیره موافق حضور این مربی هستند و فقط این علی پروین است که به دلیل محدود شدن اختیارات فنی‌اش حاضر نیست فعلا مربی خارجی به پرسپولیس بیاید.


مسئولان باشگاه پرسپولیس روز گذشته به صورت تلفنی با مصطفی دنیزلی مذاکره کرده‌اند و این یک خبر مهم در مورد تیمی است که این روزها پرحاشیه‌ترین تیم لیگ برتر لقب گرفته است. پرسپولیسی‌ها دیروز از طریق سفارت ترکیه در ایران دنیزلی را پیدا کردند و در نهایت مذاکرات ابتدایی را با این مربی انجام دادند.


 دنیزلی اما پاسخ روشنی به مسئولان پرسپولیس نداد. او خطاب به آنها گفت:« من به طور دقیق از وضعیت تیم شما اطلاعی ندارم در ضمن شرایط من نسبت به گذشته تغییر کرده است. فعلا باید فکر کنم تا بتوانم در مورد مذاکره کردن به نتیجه برسم.»

 دنیزلی بعد از صحبتی که با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشت، تماسی هم با دو نفر از دوستانش در ایران گرفت تا پیگیر اوضاع پرسپولیس باشد. شاید در حال حاضر بازگشت آقامصطفی به جمع سرخپوشان آرزوی هواداران پرسپولیس باشد ولی باید دید آیا دنیزلی راضی به بازگشت خواهد شد یا در نهایت جواب منفی خواهد داد؟ گویا فعلا باید منتظر بازی با نفت تهران باشیم و بعد از این بازی شاید اتفاقات جدیدی بیفتد.






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد