فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

با کسب 40 درصد امتیازات؛ استیلی ضعیف ترین مربی پرسپولیس در تاریخ


فوتبال روز:حمید استیلی بیست و پنجمین سرمربی پرسپولیس در تاریخ لیگ محسوب می شود. او در ۱۰ بازی گذشته لیگ برتر هدایت سرخپوشان را بر عهده داشته است و فقط ۱۲ امتیاز از  ۳۰امتیاز ممکن را کسب کرده است.

پرسپولیس با استیلی بطور متوسط ۱/۲ امتیاز از هر بازی گرفته و در واقع ۴۰ درصد امتیازات ممکن را کسب کرده است. این ضعیف ترین عملکرد در بین همه مربیان پرسپولیس در تاریخ لیگ است.

از میان  ۲۵ مربی پرسپولیس در تاریخ لیگ، فقط مرحوم منصور امیرآصفی عملکردی شبیه استیلی داشته که در لیگ تخت جمشید ۵۶ از ۹ بازی ۱۱ امتیاز کسب کرده بود.
تیم او در ۹ بازی ۳ برد و ۳ تساوی و ۴ باخت بدست آورده بود. البته با سیستم برد ۲ امتیازی که در آن زمان رایج بود، تیم او عملکرد خوبی داشت و ۶۱ درصد امتیازات را کسب کرده بود(۱۱ امتیاز از ۱۸ امتیاز ممکن.

آری هان در فصل ۸۴ لیگ برتر از ۸ بازی( ۲ برد و ۴ تساوی و ۲ باخت) ۱۰ امتیاز بدست آورد و حدود ۴۲ درصد امتیازات ممکن را کسب کرد.

 نلو وینگادا در فصل ۸۷ لیگ برتر از ۹ بازی( ۳ برد و ۳ تساوی و ۳ باخت) ۱۲امتیاز کسب کرد. تیم وینگادا از ۲۷ امتیاز ممکن ۴۴ درصد امتیازات را بدست آورد.

سایر مربیان پرسپولیس بالای ۵۰ درصد امتیازات ممکن را کسب کرده اند

به نظر شمااستیلی شایستگی سر مربیگری پرسپولیس را دارد؟



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد