فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

محمد پنجعلی : استیلی به احترام مردم باید استعفا بدهد


فوتبال روز:
محمد پنجعلی دیشب در برنامه نود در مصاحبه تلفنی با این برنامه تاکید کرد : زمان استعفای استیلی فرا رسیده است .



عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که قرار است در جلسه هیئت مدیره این باشگاه در صبح روز سه شنبه با ادامه کار استیلی در این تیم مخالفت کند در گفت و گو با عادل فردوسی پور خیلی ساده و شفاف با صراحت گفت : من احساس می کنم که باید به نظر مردم احترام گذاشت . ما با این وضعیت نتیجه نمی گیریم . من از نظر فنی حمید را قبول دارم اما او با این شرایط در پرسپولیس نتیجه نمی گیرد !


پنجعلی همچنین پیشنهاد خود را برای جانشینی استیلی عنوان کرد : علی دایی ، چه اشکالی دارد که به نظر مردم احترام بگذاریم . مردم علی دایی را می خواهند . ما باید با باشگاه راه آهن رایزنی کنیم و ببینیم اگر می شود علی را به پرسپولیس بیاوریم .


عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که سیاست احترام به نظر مردم را برای صحبتهای خود در برنامه نود انتخاب کرده بود ، ادامه داد : مردم با این ترکیب کادر فنی موافق نیستند . حمید هم الان فشار زیادی را تحمل می کند . به نفع خود استیلی هست که به احترام نظر مردم استعفا بدهد .
او همچنین درباره سمت تازه علی پروین به عنوان مدیر راهبری سعی کرد سر بسته و بدون نظر به نوعی با اعلام بی نظری و عدم حمایت از این سمت تازه مخالفت خود را با تصمیم جدید رویانیان ، مدیرعامل این باشگاه نشان دهد.







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد