فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دیدار معوقه از هفته هشتم لیگ برتر/ذوب آهن 1- مس سرچشمه صفر

  

فوتبال روز:تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان برابر مس سرچشمه به پیروزی رسید.

 

دیدار معوقه هفته 8 لیگ برتر
ورزشگاه فولادشهر : تماشاگر :500 نفر
گلها : هوار ملا محمد (76 ) داور : علیرضا فغانی
 اخطار : ماچادو (51 )پیام صادقیان (75 ) محسن زاهدی (34 )علی سامره (35 )مس سرچشمه 


 ذوب اهن: شهاب گردان – سید محمد حسینی – علی احمدی –فرشید طالبی – حسین ماهینی – هوار ملا محمد –ماچادو (داود حقی 60 )– اسماعیل فرهادی(پیام صادقیان 62 ) – قاسم حدادی فر (علیرضا حدادیفر 72 ) –دسوزا – محمد قاضی
 سرمربی : منصور ابراهیم زاده  


مس سرچشمه :حسن هوری – مجتبی ترشیز – علی خانکی –رضا نوراللهی –انتا زورا ک –وحید علی ابادی(محسن مظفری 80 ) –علی سامره (علی مولایی 82 )– مسلم فیروز ابادی – محسن زاهدی –برناویچ –امیر محمدی 

سرمربی : اصغر شرفی  


شرح بازی :برد نوبرانه ذوبی ها در برابر تیم صبای قم تمامی فکر انان را معطوف به دیدار معوقه شان در برابر مس سرچشمه کرده بود . ابراهیم زاده و شرکا ء نیک می دانستند که هرچند مس سرچشمه در انتهای جدول رده بندی لیگ جا خوش کرده ولی بازی با اینگونه تیمها خیلی خطرناک تر از تیمهای بالانشین است .
 اولین جدال ابراهیم زاده و اصغر شرفی در لیگ برتر با سوت علیر ضا فغانی در حالی اغاز شد که شرفی کار کشته بخوبی تیم سفید وسبز پوش اصفهانی را برای شاگردانش انالیز کرده بود . اصغر شرفی برای گرفتن حداقل امتیاز در اصفهان با بستن راه های نفوذ تیم ذوب اهن در کناره ها و تجمع بازیکنان در داخل زمین خودی و یاریگیری من تو من بخوبی از پس تیم ذوب اهن بر امد .
 در انسو ذوبی ها محمد صلصالی – سینا عشوری و ایگور کاسترو را بخاطر مصدومیت و محرومیت به همراه نداشتند و مسابقه خود را طوفانی اغاز نکردند . ذوبی ها با صبر و حوصله فراوان توپ را در زمین حرکت می دادند تا به دروازه مسی ها نزدیک تر شوند . لیکن بازی بسته مسی های شهر سرچشمه نگذاشت تا ذوب اهن به نتیجه ایده ال در وقت اول برسند . بازی بسته شاگردان اصغر شرفی به همراه دفاع چند لایه ابراهیم زاده را وادار نمود تا با قرار دادن داود حقی و علیرضا حدادیفر جان تازه ای را به خط میانی تیم خود بدهد که تعویض های وی نیز کار ساز شد .
 ذوبی ها با سرعت دادن به مسابقه و ارسال پاس علیرضا حدادیفر پر انرژی از سمت راست با فرصت طلبی هوار ملا محمد عراقی توانستند گل برتری خود را وارد دروازه هوری کنند .هرچند ذوب اهن در یک روز سخت به سه امتیاز با ارزش دست یافتند ولی باید متذکر شد که مس سرچشمه با روحیه جنگندگی و تلاش مضاعف اصلا حریفی از پیش بازنده نبود .  

 


شرح گل
 1-0 ذوب اهن : سانتر علیرضا حدادیفر با انگیزه بر روی نقطه پنالتی تیم مس با ضربه سر هوار ملا محمد گل اول مسابقه را به نفع ذوب اهن رقم زد 

 دقایق حساس :
 (18 ) شوت سرضرب هوگو ماچادو را حسن هوری دروازه بان مس سرچشمه به اغوش کشید .
(41 ) وقتی اسماعیل فرهادی در داخل محوطه جریمه پاس عرضی را به دهانه دروازه فرستاد . مدافع مس با دفع ناقص توپ می رفت که گل بخودی را به ثمر برساند که حسن هوری انرا به کرنر فرستاد تا ناجی دروازه اش شود .
 (58 ) وقتی علی سامره در پشت خط محوطه جریمه ذوب اهن صاحب توپ شد با چند قدم پیش روی شوتی را روانه دروازه گردان کرد که وی با دست راست خود انرا به کرنر فرستاد .
(70 ) شوت سهمگین داودحقی چنان نواخته شد که هوری دروازه بان مس با حالت شیرجه انرا به کرنر فرستاد .
 (73 ) مجتبی ترشیز مدافع پیش تاخته مس با جا گذاشتن مدافعان ذوب اهن موقعیتی اید هال برای خود فراهم ساخت اما شوتش به بیرون رفت .
 (90 ) شوت علی مولایی در دقایق پایانی مسابقه می رفت تا سه امتیاز برتری را از ذوبی ها بگیرد که گردان انرا با مشت برگشت داد . 


  اتفاق ویژه : استقبال کم تماشاگران ذوب اهن در این مسابقه به حدی اسفناک بود که دستورات و فرامین منصور ابراهیم زاده در کنار زمین به وضوح شنیده می شد . 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد