فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان 15 آذر برگزار می شود

  

فوتبال روز:سرپرست کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال گفت: قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان 15 آذر برگزار می شود

 

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، امید جمالی درباره دیدارهای دوستانه تیم ملی گفت: با توجه به برنامه های لیگ و برنامه هایی که کارلوس کی‌روش ارائه داده فعلا تا پایان سال میلادی 2011 هیچ دیدار دوستانه ای نداریم و در واقع تا پایان بازی های مقدماتی جام جهانی که بازی مقابل قطر است تیم ملی بزرگسالان دیدار دوستانه ای ندارد. البته برای سال 91 و سال 2012 در حال رایزنی های هستیم و کارلوس کی‌روش هم در این باره لیست حریف های مورد نظرش را به کمیته بین الملل ارائه داده است.

جمالی درباره دیدارهای دوستانه جوانان و نوجوانان گفت: فعلا منتظریم تا این تیم از رقابت های مقدماتی صعود کند تا در این باره برنامه ریزی انجام دهیم اما تیم نوجوانان که به مرحله نهایی صعود کرده است برنامه هایش را به کمیته جوانان ارائه داده تا پس از تایید در کمیته تیم های ملی مکاتبات لازم برای تورنمنت ها و بازیهای درخواستی خارجی علی دوستی مهر انجام شود.

وی درباره تشکیل تیم زیر 22 سال و الزامات AFC گفت: در طی دو سال اخیر صحبت های در این باره مطرح شده بود تا این تیم ها در کشورهای آسیایی ایجاد شود . البته این کار مدلی است از کار فیفا چرا که به عنوان مثال زمانی که تیم زیر 16 سال یک کشور به جام جهانی می رود. در جام جهانی نوجوانان زیر 16 سال شرکت می کند و همین طور در رده جوانان زمانی که تیم زیر 19 سال یک کشور به جام جهانی صعود می کند در جام جهانی زیر 20 سال شرکت می کند. فدراسیون فوتبال آسیا هم برای حضور پرقدرت تیم های آسیایی در رقابت های المپیک تشکیل تیم زیر 22 سال را الزامی کرده که یک سال پیش از حضور در المپیک زیر 23 سال تیم ها در کوران مسابقات باشند.
وی در پایان درباره تاری قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: این قرعه کشی 6 دسامبر (15 آذر) در کوالالامپور برگزار خواهد شد.
 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد