فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

انتقاد پاشازاده از مسئولان استقلال:مظلومی10بازی هم ببازد اخراج نمی شود

http://s1.picofile.com/file/6268275650/esteghlal_.jpg

فوتبال روز:مهدی پاشازاده مدافع سابق استقلال که در حال حاضر در تیم دسته دومی گسترش فولاد سهند مربیگری می‌کند از مسئولان این باشگاه به شدت ناراحت است و معتقد است که استقلال هر چند وقت یکبار به دو یا سه نفر خاص به صورت چرخشی داده می‌شود.


پاشازاده در گفت‌وگویی اختصاصی با سایت گل حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند:« زمانی که در استقلال ترانسفر شدم از مبلغ انتقال من یک میلیون مارک نصیب استقلال شد و بعد هم که به اتریش رفتم با اینکه با استقلال قرارداد نداشتم آقایان لطف کردند و برای دادن یک کاغذ به من 60میلیون تومان پول گرفتند. البته من این پول را به استقلال دادم نه به فرد خاصی. مگر استقلال چند نفر مثل مهدی پاشازاده بعد از انقلاب داشته است. من تنها بازیکنی هستم که در دوران بازیگری‌ام فقط برای استقلال بازی کردم و پیراهن تیم دیگری را برتن نکردم.»


او ادامه می‌دهد:« باشگاه استقلال با پول من دفتر خرید ولی الان هیچ خبری از آقایان نیست. حتی یک تماس نمی‌گیرند و نمی‌پرسند که آقای پاشازاده چکار می‌کنی. حتی یکبار نمی‌گویند که بیا و بازی تیم سابق‌ات را از نزدیک ببین. باشگاه استقلال فقط به دو، سه نفر خاص تعلق دارد که به صورت چرخشی می‌آیند و می‌روند.»

 پاشازاده تأکید می‌کند:« در خیابان از من می‌پرسند که تو استقلالی هستی و من جواب می‌دهم که این چه حرفی است که می‌زنید. همه می‌گویند بازیکنان دهه 60 و 70 کجا هستند،‌ مگر شما به آنها فرصت می‌دهید که خودشان را نشان دهند؟ یکی از روزنامه‌ها نوشته که من در اتریش رستوران دارم، می‌خواهم بگویم که اگر اطلاع ندارید مطلب ننویسید. من رستوران ندارم و در حال حاضر در گسترش فولاد سهند مربیگری می‌کنم و در صدرجدول هستیم.

من در اتریش دستیار بودم، سرمربی آماتورها بودم و الان هم در گسترش فولاد سهند هستم. شاید کسی جرأت نکند به ما تیم بدهد ولی باید بگویم که استقلال به خون تازه‌ای در رگ‌هایش احتیاج دارد. درست مثل سیاستی که تیم‌هایی مثل بارسلونا و یوونتوس در پیش  گرفته‌اند. واقعا اگر مسئولان استقلال پرویز مظلومی را کنار بگذارند چه کسی را می‌توانند جایگزین او کنند. من در مورد خودم حرف نمی‌زنم ولی امثال علیرضا اکبرپور، سیروس دین‌محمدی و خیلی‌های دیگر کجا هستند. ما بزرگتر از فیروز کریمی نداشتیم ولی ثابت شد که نیمکت استقلال مربی استقلالی می‌خواهد. الان اگر مظلومی 10 باخت هم بیاورد برکنار نمی‌شود چون کسی نیست که جای او را بگیرد و آقایان به دیگران فرصت نمی‌دهند.»

پاشازاده در قسمتی از حرف‌هایش می‌گوید:«‌ من از فتح‌الله‌زاده گلایه دارم و فقط ما را هنگام مراسم‌ها دعوت می‌کنند و فقط در این‌جور جاها اسطوره هستیم. متأسفانه الان در فوتبال ایران مدیران باشگاه بیشتر از بازیکنان و مربیان مصاحبه می‌کنند. آنها در برنامه نود به یکدیگر بد و بیراه می‌گویند، واقعیت‌ها را کتمان می‌کنند و جالب اینجاست که 99درصد آنها فوتبالی نیستند.»

پاشازاده که لحن حرف‌زدنش ناراحت‌کننده است، تأکید می‌کند:« این همه سال برای استقلال بازی کردم و یادم می‌آید که پیشنهاد 20میلیونی ذوب آهن را رد کردم. الان به پسرخاله آبدارچی بلیت می‌دهند ولی به ما یک بلیت نمی‌دهند که بازی‌ها نگاه کنیم.» مدافع استقلال در پایان حرف‌هایش می‌گوید:«‌آن زمان مشکلات مالی وجود داشت ولی ما در تمرینات حاضر می‌شدیم و پیشنهاد مالی دیگر تیم‌ها را که چندبار استقلال بود را رد می‌کردیم. الان اما باید بگویم که بازیکنان استقلال باید مثل جاسم کرار رفتار کنند.»


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد