فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

علی پروین مدیر راهبری پرسپولیس شد !/سمت من درآوردی در پرسپولیس

http://s1.picofile.com/file/4993739748/parvin.jpg

فوتبال روز:در حکمی از سوی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، علی پروین به عنوان مدیر راهبری تیم فوتبال این باشگاه منصوب شد.


گام بعدی رویانیان چه خواهد بود ؟ او امروز صبح علی پروین را به عنوان مدیر راهبری تیم فوتبال پرسپولیس منصوب کرد . یعنی اینکه سلطان اختیارات فنی این تیم را بدست گرفته و استیلی در حقیقت مربی ارشد است . البته احتمالا پروین و استیلی در پاسخ به رسانه ها همه چیز را عادی و مانند قبل نشان می دهند اما اگر با این روش هم پرسپولیس نتیجه نگیرد ، تکلیف چیست ؟!


پیش بینی می شود که پروین این ریسک را نمی کند و هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد چرا که با توجه به کیفیت بازیکنان پرسپولیس پروین حاضر نیست در این سن و سال در ورزشگاه آزادی شعار حیا کن و رها کن بشنود ! به همین خاطر به نظر می رسد که رویانیان در حال اتلاف وقت است . اگر او واقعا به پتانسیل پرسپولیس اعتقاد قلبی دارد نباید با این گونه نمایش ها وقت را به نفع حریفان سرخپوشان تغییر دهد .


به هر حال طی حکمی از سوی رویانیان ، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، علی پروین به عنوان مدیر تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس منصوب شد.

مطابق حکم مدیر عامل این باشگاه ، مسئولیت مدیریت راهبری تیم فوتبال پرسپولیس به علی پروین واگذار شد و از سرمربی، مربیان و سرپرست تیم نیز خواسته شده تا همکاری لازم را با مدیر جدید تیم فوتبال پرسپولیس داشته باشند.


همچنین رویانیان اظهار امیدواری کرده است که با توجه به هماهنگی خوبی که بین حمید استیلی و علی پروین وجود دارد، این همکاری باعث رشد و شکوفایی تیم فوتبال پرسپولیس شود.

سمت تازه علی پروین هم یکی از روشهای من درآوردی در فوتبال ایران است که توسط رویانیان اختراع شده : مدیریت راهبری !






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد