فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

برنامه لیگ قهرمانان اروپا/ رئال مادرید - لیون ٬ ناپولی- بایرن مونیخ


فوتبال روز:
سومین دور از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فردا شب با انجام هشت دیدار در گروه‌های اول تا چهارم آغاز می‌شود.



در گروه اول این پیکارها منچسترسیتی  انگلیس در خانه خواهد ماند تا پذیرای ویارئال اسپانیا شود. ناپولی ایتالیا نیز به استقبال از بایرن مونیخ آلمان خواهد شتافت. در حال حاضر در این گروه وضعیت ژرمن‌ها از همه بهتر است. مردان یوپ هاینکس موفق شده اند از دو بازی قبلی مقابل ویارئال و منچسترسیتی حداکثر امتیاز ممکن را بگیرند و پیشتاز گروه شوند.
 
*جدول گروه اول:
۱-بایرن‌مونیخ ۶ امتیاز
۲-ناپولی۴ امتیاز
۳- منچسترسیتی یک امتیاز
۴-ویارئال بدون امتیاز
 
در گروه دوم زسکا روسیه در انتظار ترابوزان اسپور ترکیه خواهد بود و اینترمیلان ایتالیا راهی سفر به فرانسه و بازی با لیل قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه خواهد شد.
در این گروه ترابوزانی‌ها از دو بازی قبلی ۴ امتیاز اندوخته کرده و اینترمیلان را با ۳ امتیاز در رده دوم و نزدیک به خویش می بینند.
 
*جدول گروه دوم:
۱-ترابوزان اسپور ۴ امتیاز
۲-اینترمیلان ۳ امتیاز
۳-لیل ۲ امتیاز
۴-زسکا یک امتیاز
 
در گروه سوم بازل سوئیس پذیرای بنفیکا پرتغال است. در این جدال بازلی‌ها برای آخرین مرتبه تورستن فینک مربی آلمانی،‌ جوان و موفق خویش را برای آخرین مرتبه روی نیمکت خویش خواهند دید زیرا وی در سایه توافق با باشگاه هامبورگ، رهسپار شمال کشورش خواهد شد.
از این گروه همچنین اوتلول گالاتی رومانی در خانه با حریف بزرگی همچون منچستریونایتد انگلیس دیدار خواهد کرد.

از جمله نکات قابل بیان این گروه آن است که بازل و بنفیکا هریک با ۴ امتیاز در رده  های اول و دوم هستند و در عین شگفتی منچستریونایتد بزرگ و نامی صاحب رده سوم است.

*جدول گروه سوم:
۱-بازل ۴ امتیاز
۲-بنفیکا ۴ امتیاز
۳-منچستریونایتد۲ امتیاز
۴- اوتلول گالاتی بدون امتیاز

در گروه چهارم رئال مادرید، در سانتیاگو برنابئو منتظر المپیک لیون فرانسه است. دیناموزاگرب کرواسی نیز با حمایت تماشاگرانش پذیرای آژاکس خواهد شد.
در این گروه رئالی‌ها با ۶ امتیاز صدرنشین هستند و مدعی صعود از گروه به شمار می روند. پیش بینی می شود رقابت بر سر عنوان دوم از هم اکنون بین المپیک لیون و آژاکس باشد.
 
*جدول گروه چهارم:
۱-رئال‌مادرید ۶ امتیاز
۲-المپیک لیون ۴ امتیاز

۳-آژاکس آمستردام یک امتیاز

 ۴-دیناموزاگرب  بدون امتیاز






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد