فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مظلومی یک قدم تا خط قرمز!

 

فوتبال روز:از جمله مباحث اعضای هیات مدیره استقلال با علی فتح‌ا...‌زاده این بود که چرا مظلومی را در پایان فصل دهم لیگ برتر کنار نگذاشت؟

 

پرویز مظلومی که در روزهای نخست همواره ثابت کرده به شدت قفل می‌شود و راهکارهایش برعکس انتظاراتش پاسخ می‌دهد پس از تقابل سخت با تراکتور و ملوان، دیشب هم هیچ راهی به ذهنش نمی‌رسید تا گره تیمش را باز کند؛ اتفاقی که اسباب دلخوری مدیران استقلال به ویژه شخص فتح‌ا...‌زاده را فراهم کرده است.  

 

فتح‌ا...‌زاده‌ای که با جذب مهره‌های کارآمد لیگ، توقعی به مراتب بیشتر از آنچه مظلومی در بازی‌ها از استقلال به نمایش می‌گذارد را دارد. اینکه حالا به آن می‌پردازیم را البته پس از بازی با ملوان شنیده بودیم اما حالا که استقلال برابر راه‌آهن ته جدولی مساوی می‌کند و 2 امتیاز با ارزش را از دست می‌دهد اعلام می‌کنیم که جانشین مظلومی هم تعیین شده و مظلومی هم خودش می‌داند. دلیل اختلافات زیرپوستی اخیرش با میشاییل هنکه هم همین مسایل بوده است.  


فارغ از تمام این مباحث مطلع شدیم با ادامه این روند و عدم کسب نتایج مورد نظر باشگاه شاید مظلومی حتی به نیم فصل هم نرسد. سرمربی که در هفته‌های سخت اول لیگ یازدهم هم خوب عمل کرده بود، کم‌کم شرایط فنی‌اش را به نمایش می‌گذارد تا با این روند قدم به قدم به خط قرمز باشگاه که همان راه خروج است نزدیکتر شود.  

 

فتح‌ا...‌زاده که تا اینجای کار بیش از یک میلیارد تومان چک شخصی‌اش را به حراج گذاشته تا نصف تیم ملی ایران را زیر دست مظلومی قرار دهد تحت هیچ شرایطی حاضر نیست چنین روندی را تحمل کند و خبر داریم که از یک هفته پیش به هنکه اعلام شده تا خودش را برای دردست گرفتن هدایت استقلال مهیا کند. 
 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد