فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فیروز کریمی:می‌خواستم شاهین ببازد و آن را به گردن درخشان بیندازم

 

فوتبال روز:سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: می‌خواستم تیم نتیجه نگیرد و باخت را به گردن درخشان بیندازم.

 

فیروز کریمی پس از تساوی یک بر یک برابر نفت آبادان در جمع خبرنگاران گفت: گل دقیقه ۹۳ ما می‌تواند شانسی باشد اما به هر حال باید تیم طرح و برنامه‌ای داشته باشد که توپ به منطقه جریمه برسد و شانس به تیم رو کند.

وی ادامه داد: در نیمه اول شاهد یک بازی تاکتیکی بودیم به همین دلیل مسابقه جذابی نبود اما هر دو تیم خوب بازی کردند. نفت تیم خوبی است و فصل گذشته نیز بهتر از شاهین کار کرد و بالاتر از این تیم ایستاد.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر با اشاره به حضور خود در این تیم گفت: فقط ۶ جلسه است که با شاهین بوشهر کار کرده‌ام و این خیلی کم است سعی می‌کنم در ۲۰ روز آینده تیم را جمع و جور کنم و قول می‌دهم شاهین فوتبال زیبایی بازی کند.

وی به شوخی گفت: دوست داشتم امروز تیم نتیجه نگیرد و باخت را به گردن حمید درخشان بیندازم اما حال که تیم مساوی کرده باید بگویم همه کارها را خودم انجام دادم اما این مسئله شوخی بود و واقعیت آن است که درخشان نیز در این نتیجه سهیم است.

وی در مورد بازی نفت آبادان گفت: این تیم خوب کار کرد اما بعد از گل عقب کشید و به دفاع روی آورد.
 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد