فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

بلاژویچ: نرخ پاداش را بالا می‌برم/ ارزش این پیروزی قابل وصف نیست

  

فوتبال روز:سرمربی مس کرمان گفت: پیروزی برابر پرسپولیس خیلی ارزشمند است و قیمت ندارد.

 

میروسلاو بلاژویچ سرمربی اهل کرواسی مس کرمان در همین مدت کوتاه ارتباط خوبی با خبرنگاران کرمانی برقرار کرده است و این هنر بزرگ اوست. چیرو که بعد از حمید استیلی با رویی خوش به جمع خبرنگاران آمد با رضایت از پیروزی مقابل پرسپولیس گفت:« خوشحالم که در دومین بازی پشت سر هم به پیروزی رسیدیم و من امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و ما به اواسط جدول برسیم که تازه در اینجا کار اصلی ما آغاز خواهد شد.» 


 بلاژویچ در پاسخ به خبرنگاری که از او در مورد پاداش احتمالی این برد سوال کرد، گفت:« کار شما خبرنگاران درآوردن اینجور اخبار است. رئیس باشگاه من را در موقعیت بدی قرار داده و من دوست ندارم خرج باشگاه را بالا ببرم اما برای این برد دو و نیم میلیون پاداش در نظر گرفتیم که به بازیکنان پرداخت خواهد شد البته ممکن این پاداش افزایش بیابد البته اگر شما بخواهید.» 

 

 او در مورد ارزش پیروزی امروز هم گفت:« ارزش این برد وصف‌ناپذیر است. » بلاژویچ بعد از آنکه در مورد داوری از اظهارنظر خودداری کرد در مورد جنگندگی تیمش گفت:« ما شرایط بهتری پیدا کرده‌ایم و روند رو به رشدی داریم اما صرف‌نظر از نتیجه به دست آمده من هنوز از کیفیت بازی تیم راضی نیستم و زمان لازم داریم تا به حد کیفی لازم برسیم این چیزی است که من همیشه در فوتبال دنبالش بوده‌ام.»  


یکی از خبرنگاران از بلاژ درباره بازی کردن قاسم دهنوی محروم پرسید که وی پاسخ داد:« من به این چیزها خیلی حساس هستم در سایت‌های اینترنتی اخباری وجود داشت اما ما در نامه فدراسیون چیزی مبنی بر محرومیت دهنوی مشاهده نکردیم. به هر حال اگر دهنوی محروم بود بازی نمی‌کرد.» بلاژویچ در پایان گفت:« می‌توانستیم پرسپولیس را با گل‌های بیشتری ببریم اما بچه‌ها در ضدحملات قدر موقعیت‌ها را ندانستند.» 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد