فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

3 آرژانتینی بهترین‌های لالیگا لقب گرفتند

  

فوتبال روز:نظرسنجی سراسری روزنامه آس اسپانیا در پایان 15 روز کاری، سه آرژانتینی در تاریخ فوتبال اسپانیا و لالیگا را به عنوان بهترین‌ها معرفی کرد.

 

روزنامه آس اسپانیا با همکاری اداره کل آمار و تحقیقات علمی مادرید در یک نظرسنجی اینترنتی سراسری از مردم اسپانیا، کارشناسان زبده فوتبال ( با حق رای بیشتر)، مربیان، بازیکنان و خبرنگاران روزنامه‌های معتبر اسپانیایی خواست بهترین‌های تاریخ لالیگا را مشخص کنند.

به این ترتیب لیونل مسی به عنوان بهترین ستاره تاریخ فوتبال باشگاهی اسپانیا برگزیده شد و پس از او مارادونا اسطوره فوتبال جهان و آرژانتین و همچنین آلفردو دی‌استفانو دیگر ستاره آرژانتینی که از ابتدا با تابعیت اسپانیایی در لالیگا درخشیده انتخاب شدند.

بیش از پنج میلیون رای با کد شهروندی اسپانیا در این مدت به ثبت رسیده و بر این اساس لیونل مسی قاطعانه و با فاصله‌ای فاحش نسبت به ستارگانی چون رونالدو، ویا، ژاوی، پویول و دیگر بزرگان در صدر جدول بهترین‌های لالیگا قرار دارد.
رائول، زیدان و کرایف سه نام دیگری هستند که در رتبه‌های چهارم تا ششم دیده می‌شوند.
 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد