فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کریمی: بازی کنم کلاهم را هوا می‌اندازم/ این برد حیاتی بود

خبرگزاری فارس: خوشحالی کریمی، تذکر نکونام به میداودی و سر دادن شعار 6 تایی‌‌ها  

فوتبال روز: ستاره تیم فوتبال ملی ایران گفت: برتری برابر بحرین حیاتی بود.

 

علی کریمی، پس از پیروزی ۶ بر صفر برابر بحرین در جمع خبرنگاران گفت:‌ بحرین برای گرفتن مساوی به میدان آمده بود ولی گل زودهنگام ما باعث شد ۶ گل بزنیم. این پیروزی برای ما خیلی شیرین است و می‌توانیم با تلاش به جام جهانی صعود کنیم.

وی در مورد اینکه بر روی نیمکت هوس مربیگری می‌کند گفت: من بتوانم بازی کنم کلاهم را بالا می‌اندازم. نشستن روی نیمکت شرایط خاص خودش را دارد و دچار استرس می‌شوم ولی زمانی که تیم ملی گل می‌زند باید خوشحالی کرد. 

کریمی با اشاره به حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: مردم برای تیم ملی سنگ تمام گذاشتند و دعوت ما را قبول و به ما محبت کردند. از آنها تشکر می‌کنم.

وی در مورد بازیکنان تیم ملی ایران گفت: ما 22 بازیکن خوب داریم و تمامی بازیکنان ایران خوب هستند و بعد از اتفاق‌هایی که رخ داده بود این شش گل برای ما بسیار حیاتی بود و این برد را به مردم تبریک می‌گویم.
 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد